KuroKaktus Skrivet 19 December 2008 Rapport Dela Skrivet 19 December 2008 Skulle va kul att vet hur ofta ni smsar mmsar ringer är inne på internet och sånt som KOSTAR penar. Te.x räknas att köpa spel på mobilen. Själv smsar jag inte så värst mycket. Var en tid där jag pratade i mobilen i 3 timmar per dag. Var dock 1000 fria minuter. Internet är jag ofta inne på. Eller ja sådär. Chattar på msn :P Ser på TVn i mobilen då och då. Men jag har aldrig mmsat på denna mobil. Har haft den i 1år i mars. Så hur ofta håller ni på med sånt som KOSTAR på mobilen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 19 December 2008 Rapport Dela Skrivet 19 December 2008 eftersom det kostar så göra jag det så lite och så sällan som möjligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 19 December 2008 Rapport Dela Skrivet 19 December 2008 Smsar gratis till Telenor. Svarar när andra ringer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 19 December 2008 Rapport Dela Skrivet 19 December 2008 Händer inte ofta ja smsar gör det typ 20ggr per månad, Fast ja ringer väldigt mycket, Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 19 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 19 December 2008 Okej. Jag har sätt många som smsar hela tiden. Så onödigt asså. xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 19 December 2008 Rapport Dela Skrivet 19 December 2008 Jag ringer när jag behöver och jag sms:ar när jag behöver. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 19 December 2008 Rapport Dela Skrivet 19 December 2008 SMS mycket, 5-10 om dan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shoobree Skrivet 20 December 2008 Rapport Dela Skrivet 20 December 2008 Okej. Jag har sätt många som smsar hela tiden. Så onödigt asså. xD Varför onödigt? Kanske nåt viktigt? Aja, själv smsar man väl 50-100 sms per dag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tortilla Skrivet 21 December 2008 Rapport Dela Skrivet 21 December 2008 Jag smsar 24 7 xD finns alltid någon att skriva med :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 21 December 2008 Rapport Dela Skrivet 21 December 2008 Smsar rätt ofta då jag har gratis sms, ringer när jag behöver och svarar när någon ringer, mitt internet funkar inte och jag behöver det inte till något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mindtwistah Skrivet 21 December 2008 Rapport Dela Skrivet 21 December 2008 SMSar cirka 5-15 ggr per dag, men eftersom det är till utlandet, så blir det jävligt dyrt :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 21 December 2008 Rapport Dela Skrivet 21 December 2008 har abonnemang, vettifan hur mkt det kostar. + mitt internet på min telefon kostar en summa per månad, så det kan jag hålla på med hur mycket jag vill också Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.