Northwest Skrivet 30 December 2008 Rapport Dela Skrivet 30 December 2008 jag är på nästa gång! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 30 December 2008 Rapport Dela Skrivet 30 December 2008 Jag fick förhinder så kunde inte komma. Hoppas att vi fixar en till spelkväll. Vad menar ni med att kuddie förstörde? :P Han sa åt Vitdom att skriva massa skit i consolen så att man knappt kunde gå, och att han skulle snabba upp spelet med host_timescale, men då craschade hela servern och alla leava. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 30 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 30 December 2008 Vem gör servern nästa gång? Jag kan starta tråden nästa gång om ingen vill göra före mig. Så skapa fler spelkvällar. Och inte bara i cs man kan ju ta gmod och bygga i te.x 10 min sen ha krig. Det hade jag va svin kul =D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 31 December 2008 Rapport Dela Skrivet 31 December 2008 Vem gör servern nästa gång? Jag kan starta tråden nästa gång om ingen vill göra före mig. Så skapa fler spelkvällar. Och inte bara i cs man kan ju ta gmod och bygga i te.x 10 min sen ha krig. Det hade jag va svin kul =DYeah :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 31 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 31 December 2008 Vem är kuddie på fuska.se? Måste ha hans msn igen glömde adda han. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 31 December 2008 Rapport Dela Skrivet 31 December 2008 Är med om det är någon nästa gång (1.6) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 31 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 31 December 2008 1.6 är idag. Du kan va med om du vill. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 31 December 2008 Rapport Dela Skrivet 31 December 2008 (redigerat) 1.6 är idag. Du kan va med om du vill.Jao vi får se. Det är ju inte alls många som är med på 1.6. Redigerat 31 December 2008 av FridayPanda Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 31 December 2008 Rapport Dela Skrivet 31 December 2008 Kan inga mer komma på 1.6? vi är bara ju 3-4 st.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 31 December 2008 Rapport Dela Skrivet 31 December 2008 CSS servern blev helt FKD ^... Jag har inte 1.6, men det vore skoj om någon spelare kunde sända det live. Alltså så man kan spectata honom via webbläsaren eller nått. Rätt så onödigt. Men ändå... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Payback Skrivet 31 December 2008 Rapport Dela Skrivet 31 December 2008 (redigerat) Varför inte ha en TF2 spelkväll? TF2= Team Fortress 2. Redigerat 31 December 2008 av Payback Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 31 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 31 December 2008 Jag vill vam ed men jag har ju bara det på ps.3 )= Men vad heter Kuddie på fuska.se? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg