Gäst Mîhker Skrivet 26 December 2008 Rapport Dela Skrivet 26 December 2008 Yar, min farfar kom till oss idag så jag fick ytterligare 70€ (700kr?)! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 26 December 2008 Rapport Dela Skrivet 26 December 2008 (redigerat) Sony DSC-H50 kamera Logitech Z3 2.1 system (grymt ljud) Skidresa till Livigno i Italien :lol: 2 Hantlar + lite vikter Hörlurar Laddare till iPoden Film Brisingr (en fantasy bok, väldigt bra :)) Alladin Ahlgrens Bilar bigpack O.o Presentkort på Jack and Jones 300kr Presentkort på Elgiganten 200kr Presentkort på Siba 300kr Presentkort på Statoil 200kr (till moppen xD) Marsipan godis (inte gott) Guitar hero world tour (Gittaren va trasig) 4gb memory stick pro duo skjorta 2 tröjor Julmust smak till sodastream xD och till sist en gran som det sitter fast ett snöre i som man ska ta loss typ O.o klarade den på cirka 5 min xD EDIT: +800kr och min morsa höjde månadspengen med 50kr :) Redigerat 26 December 2008 av 940220 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 26 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 26 December 2008 Sony DSC-H50 kamera Logitech Z3 2.1 system (grymt ljud) Skidresa till Livigno i Italien :lol: 2 Hantlar + lite vikter Hörlurar Laddare till iPoden Film Brisingr (en fantasy bok, väldigt bra :) ) Alladin Ahlgrens Bilar bigpack O.o Presentkort på Jack and Jones 300kr Presentkort på Elgiganten 200kr Presentkort på Siba 300kr Presentkort på Statoil 200kr (till moppen xD) Marsipan godis (inte gott) Guitar hero world tour (Gittaren va trasig) 4gb memory stick pro duo skjorta 2 tröjor Julmust smak till sodastream xD och till sist en gran som det sitter fast ett snöre i som man ska ta loss typ O.o klarade den på cirka 5 min xD EDIT: +800kr och min morsa höjde månadspengen med 50kr :) Gå och lägg dig vad mycket! :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 27 December 2008 Rapport Dela Skrivet 27 December 2008 Jag radar upp en lista nu när jag fått alla nästan alla julklapparna :D 1. Röd Fender strata bullet 2. Stadium arcadium (RHCPs senaste skiva) 3. GunsNroses tröja 4. Spider III 15 line 6 förstärkare 5. Spiderman 3 till 360 6. Guitar gods (Samlings skiva med olika gitarrister) 7. Godis 8. Deo :D 9. Två RHCP affisher (som inte har kommit :( ) Tar ett kort när allt har kommit :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 27 December 2008 Rapport Dela Skrivet 27 December 2008 Fable 2 40kr Presentkort på 100kr på Bogart 2x Paradis 1 Merci Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raffed Skrivet 27 December 2008 Rapport Dela Skrivet 27 December 2008 Jag hittade(xD) en Harmony-gitarr som saknade strängar och var lite småtrasig i höstas. Min kära fader lämnade in den på lagning rätt så nyss så jag kommer inte få den förrän om nån månad, men det räknas som en julklapp från honom(han betalar ju). Annars så har jag väl fått: - 3 Böcker - 3 Skivor - En Cry Baby-pedal - Koss Porta Pro(Hörlurar) - Kalender - 700 kr - Tröjor Och så ska jag köpa en Ipod Nano som en "Julklapp Från Mig Själv" nästa vecka =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 29 December 2008 Rapport Dela Skrivet 29 December 2008 Fick en Adidas träningsjacka, Super Smash Bros Brawl, 400 kronor, chokladtryffel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 29 December 2008 Rapport Dela Skrivet 29 December 2008 Drar också ny lista, för nu kom lite saker med posten osv! Hayao Miyazakis DVD-box Bob Dylan biljett 3 nummer av illustrerad vetenskap 1150 kr Jimi hendrix dvd ; live at monterey Axe parfym grej (har typ 5 st nu :o) Kanada flagga 2 skjortor typ ett sånt här ställ som man hänger kläder på brevid sängen, vettifan vad det heter xD japp, typ det :x kanske har glömt nåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 30 December 2008 Rapport Dela Skrivet 30 December 2008 hehe, glömde säga att jag fick en 19 tums tv och en Thailandsresa också. (fast resan avverkade vi innan jul) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 2 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2009 Nu så :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 2 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2009 Nu så :)Du måste ladda up ett klipp där du spelar nånting på din nya gitarr :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 2 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2009 Pengar,En kamera,minnes kort till den,simpson film,och en leksaks motorcykel. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.