unix Skrivet 24 December 2008 Rapport Dela Skrivet 24 December 2008 (redigerat) - EDIT. Redigerat 18 Mars 2009 av PaiN Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 24 December 2008 Rapport Dela Skrivet 24 December 2008 Skulle vara bra om man skulle få en download link :] Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jagekung Skrivet 25 December 2008 Rapport Dela Skrivet 25 December 2008 Hej alla små barn! Jag har hittat ett Rsbot. - Den bankar - Anti-ban ( Tar pauser ) - Anti-random. - Om du loggas in, loggar den in dej igen automatiskt. Finns botter till alla SKILLERS incl. Combat i den [i filen], om du vill ha den skicka bara ett PM till mej. Om du tänker skriva; "Runescape är inte ens roligt med bot", eller något sådant, skriv inte ens. Filen är virus fri, jag har scannat igenom den. Du behöver WinRar och java enviroment JDK kit för att använda detta. - Pain. Edit: Www.rsbot.org TACK! har Väntat länge på någon rs bot sen pvp uppdaterna O.S.V håller med dig alla som ska whina behöver inte ens kolla på det hära forumet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DenSmarte Skrivet 27 December 2008 Rapport Dela Skrivet 27 December 2008 Härligt! Använde den förut till att botta upp till 85 strength. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 27 December 2008 Rapport Dela Skrivet 27 December 2008 Länken funkar inte "/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 27 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 27 December 2008 Länken funkar inte "/ "Sidan kan inte visas" eller? Registrera dej/logga in så kanske det funkar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 27 December 2008 Rapport Dela Skrivet 27 December 2008 Riktigt bra bot måste jag hålla med dig om. Jag har själv gjort några scripts till den, men jag bottar inte själv. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 27 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 27 December 2008 Riktigt bra bot måste jag hålla med dig om. Jag har själv gjort några scripts till den, men jag bottar inte själv. Har du willow wcer vid draynor village script? Skulle kunna behöva den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrTast Skrivet 28 December 2008 Rapport Dela Skrivet 28 December 2008 Jag skulle vilja ha en script som tar ut rå mat från banken, letar efter närmsta eld och lagar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 28 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 28 December 2008 Jag skulle vilja ha en script som tar ut rå mat från banken, letar efter närmsta eld och lagar Finns i själva botten. pmcooker heter den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrTast Skrivet 28 December 2008 Rapport Dela Skrivet 28 December 2008 Jag skulle vilja ha en script som tar ut rå mat från banken, letar efter närmsta eld och lagar Finns i själva botten. pmcooker heter den. Ok, men jag fattar inte hur den funkar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 28 December 2008 Rapport Dela Skrivet 28 December 2008 Är detta 100%? Garanti på att det inte sitter en keylogger i skiten? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg