Husko Skrivet 24 December 2008 Rapport Dela Skrivet 24 December 2008 Hej!! tänka att jag ska köpa Guitar Hero Aerosmith men problemet är att jag gillar inte rock... :P är det lönt ändå att jag köper den om jag gillar INTE rock..? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rememberme Skrivet 24 December 2008 Rapport Dela Skrivet 24 December 2008 Nja, jag vet inte riktigt. jag gillar rock men jag gillade det ändå inte. Du kan ju provspelade om nån du känner har de eller om nån spelbutik har det :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 24 December 2008 Rapport Dela Skrivet 24 December 2008 vrf i all värld ska du köpa ett spel som du inte tycker om pga du inte inte gillar rock??? köp the sims 2 istället, finns ingen rock där Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 24 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 24 December 2008 vrf i all värld ska du köpa ett spel som du inte tycker om pga du inte inte gillar rock??? köp the sims 2 istället, finns ingen rock där Ärligt?tönt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 24 December 2008 Rapport Dela Skrivet 24 December 2008 Du kan till att börja med sluta att kalla folk för töntar, om de tycker något du inte "gillar". Obtw, varför köpa ett spel du antagligen inte kommer gilla..A lil' waste of money.. Men visst det är ditt val.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 25 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 25 December 2008 (redigerat) Du kan till att börja med sluta att kalla folk för töntar, om de tycker något du inte "gillar". Obtw, varför köpa ett spel du antagligen inte kommer gilla..A lil' waste of money.. Men visst det är ditt val.. Okeej sry att jag kallar NÅRA tönta.... Men sry blir lite arg på onödiga inlägg.... :P Redigerat 25 December 2008 av Husko Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rememberme Skrivet 25 December 2008 Rapport Dela Skrivet 25 December 2008 (redigerat) Du kan till att börja med sluta att kalla folk för töntar, om de tycker något du inte "gillar". Obtw, varför köpa ett spel du antagligen inte kommer gilla..A lil' waste of money.. Men visst det är ditt val.. Okeej sry att jag kallar NÅRA tönta.... Men sry blir lite arg på onödiga inlägg.... :P asså han svarade bara på din fråga. Sen skrev han bara va han tyckte Redigerat 25 December 2008 av joelb Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 25 December 2008 Rapport Dela Skrivet 25 December 2008 vrf i all värld ska du köpa ett spel som du inte tycker om pga du inte inte gillar rock??? köp the sims 2 istället, finns ingen rock där Jo, om man sätter på radion. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 25 December 2008 Rapport Dela Skrivet 25 December 2008 Varför köpa ett spel som "handlar" om ett rockband, om man inte gillar rock???? Det är som att köpa GH Metallica och hata Metal.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 25 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 25 December 2008 Varför köpa ett spel som "handlar" om ett rockband, om man inte gillar rock???? Det är som att köpa GH Metallica och hata Metal....Det räcker!!Har börjat gilla rocK punktslut Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 27 December 2008 Rapport Dela Skrivet 27 December 2008 Varför köpa ett spel som "handlar" om ett rockband, om man inte gillar rock???? Det är som att köpa GH Metallica och hata Metal....Det räcker!!Har börjat gilla rocK punktslut Hahaha! det var det roligaste jag sett! :lol: Så om du nu plötsligt gillar rock kan du ju köpa guitar hero! :rolleyes: Själv skulle jag ha valt gh3 eftersom dom har mer band att välja på. Men om du gillar aerosmith så ska du ta det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 27 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 27 December 2008 Varför köpa ett spel som "handlar" om ett rockband, om man inte gillar rock???? Det är som att köpa GH Metallica och hata Metal.... Det räcker!! Har börjat gilla rocK punktslut Hahaha! det var det roligaste jag sett! :lol: Så om du nu plötsligt gillar rock kan du ju köpa guitar hero! :rolleyes: Själv skulle jag ha valt gh3 eftersom dom har mer band att välja på. Men om du gillar aerosmith så ska du ta det. haahah ;) Ska köpa GH3. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg