Hoppa till innehåll

Guitar Hero Aerosmith!


Husko

Rekommendera inlägg

  • Svar 24
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Du kan till att börja med sluta att kalla folk för töntar, om de tycker något du inte "gillar".

 

Obtw, varför köpa ett spel du antagligen inte kommer gilla..A lil' waste of money..

Men visst det är ditt val..

Okeej sry att jag kallar NÅRA tönta.... Men sry blir lite arg på onödiga inlägg.... :P Redigerat av Husko
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du kan till att börja med sluta att kalla folk för töntar, om de tycker något du inte "gillar".

 

Obtw, varför köpa ett spel du antagligen inte kommer gilla..A lil' waste of money..

Men visst det är ditt val..

Okeej sry att jag kallar NÅRA tönta.... Men sry blir lite arg på onödiga inlägg.... :P

 

asså han svarade bara på din fråga. Sen skrev han bara va han tyckte Redigerat av joelb
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Varför köpa ett spel som "handlar" om ett rockband, om man inte gillar rock???? Det är som att köpa GH Metallica och hata Metal....

Det räcker!!

Har börjat gilla rocK punktslut

 

Hahaha! det var det roligaste jag sett! :lol:

Så om du nu plötsligt gillar rock kan du ju köpa guitar hero! :rolleyes:

Själv skulle jag ha valt gh3 eftersom dom har mer band att välja på. Men om du gillar aerosmith så ska du ta det.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Varför köpa ett spel som "handlar" om ett rockband, om man inte gillar rock???? Det är som att köpa GH Metallica och hata Metal....

Det räcker!!

Har börjat gilla rocK punktslut

 

Hahaha! det var det roligaste jag sett! :lol:

Så om du nu plötsligt gillar rock kan du ju köpa guitar hero! :rolleyes:

Själv skulle jag ha valt gh3 eftersom dom har mer band att välja på. Men om du gillar aerosmith så ska du ta det.

 

haahah ;)

Ska köpa GH3.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...