fishmaster Skrivet 1 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2009 (redigerat) http://img232.imageshack.us/img232/7764/uberbild.jpg Redigerat 1 Mars 2009 av fishmaster Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 1 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2009 dom här gjorde jag med GIMP 2 idag. den som det står viko550 på var på nån tävling -.- lolDetta är dina teckningar, inte dina dataskapelser. Vill du posta sådana bilder måste du klicka dig till grafik forumet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 2 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2009 f*n vad alla är bra på att rita då!!!1! Själv är jag kass på att rita så jag lägger nog inte upp nått... Jag skickade en bild till en manga en gång i tiden och den kom med! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 3 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2009 f*n vad alla är bra på att rita då!!!1! Själv är jag kass på att rita så jag lägger nog inte upp nått... Jag skickade en bild till en manga en gång i tiden och den kom med! :D vaddå? ja känner att ja suger å ändå la ja in min bild =O Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fredu Skrivet 3 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2009 Tror jag ska rita nått idag.. eller imorgon.. om jag orkar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 3 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2009 Vilken rolig tråd! Ska genast leta reda på lite bilder jag har på datorn :) Dessa bilder var några år sedan jag gjorde, har tyvärr inte haft så mycket tid till att teckna den senaste tiden.. Men är arbetslös för tillfället så då ska jag börja skapa igen :) Men här är några bilder i alla fall: Snygga. ;) Ritade den här till ett skolarbete: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 5 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2009 snygga teckningar ni gör. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
asabrasa Skrivet 8 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2009 ok det tog tyvär ett bra tag att få upp min bild. en av mina äldre den tog ett tag :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hoonigan Skrivet 10 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2009 Gorde den här idag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
asabrasa Skrivet 11 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2009 gjorde den här idag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fishmaster Skrivet 11 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2009 gjorde den här idag Kawaii Skugga kroppen som om ljuskällan var strax över huvudet, skulle passa till hårets "ljussättning" Tycker dock att min teckning längre upp är bäst här i tråden :3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
asabrasa Skrivet 13 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2009 tycker att det här är min bästa på ett tag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.