Gäst hejhejhej Skrivet 28 December 2008 Rapport Dela Skrivet 28 December 2008 Jag har en fråga :D .. Man kan ju köpa Counter-Strike 1.6 med CZ också.. För 8.99 dollar. Men 70.44 i svenska kronor. Frågan är: Kommer det direkt till accountet sen.. Eller måste jag hålla på att betala frakt o skit.. ? Vill gärna ha ett svar så fort som möjligt :D Nu menar jag altså när man köper cs genom steam i spelshopen. MVH : Andreas du får spelet via internet eller du få typ en aktiverings kod till spelet du köpt tror jag. dom skickar ingen skiva i fodral till dig via posten alltså ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 29 December 2008 Rapport Dela Skrivet 29 December 2008 (redigerat) Du trycker på purchase/buy eller nåt sånt, skriver in namn, adress och visa kod. Sen är det bara att ladda ner och installera spelet. Inga koder etc. Redigerat 29 December 2008 av Mîhker Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 29 December 2008 Rapport Dela Skrivet 29 December 2008 Köper hellre spel i affärerna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 29 December 2008 Rapport Dela Skrivet 29 December 2008 jag med gillar inte att lämna ut kort nummer på internet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 29 December 2008 Rapport Dela Skrivet 29 December 2008 Köper hellre spel i affärerna. jag med gillar inte att lämna ut kort nummer på internet.Men omg, vad tror ni kommer att hända? Hur många har blivit scammade av steam? 0. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 30 December 2008 Rapport Dela Skrivet 30 December 2008 jag med gillar inte att lämna ut kort nummer på internet.Men omg, vad tror ni kommer att hända? Hur många har blivit scammade av steam? 0. men va f*n, enklare att köpa i affären. Går fortare :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tortilla Skrivet 30 December 2008 Rapport Dela Skrivet 30 December 2008 nä du, de går fortare över steam! :) och dom tar inte mer en 60 - 80kr på cs :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 30 December 2008 Rapport Dela Skrivet 30 December 2008 Kostar 149 kr i butik i Jönköping iaf. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 30 December 2008 Rapport Dela Skrivet 30 December 2008 jag med gillar inte att lämna ut kort nummer på internet. Men omg, vad tror ni kommer att hända? Hur många har blivit scammade av steam? 0. men va f*n, enklare att köpa i affären. Går fortare :P Haha. Varför skulle det gå snabbare? Det är ju MYCKET snabbare att köpa via steam, går på 2 minuter. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg