Miniagge Skrivet 27 December 2008 Rapport Dela Skrivet 27 December 2008 Hej det är nämligen så att jag ska köpa en ny dator .. jag vet dock inte villken Är det bra att bygga upp en dator .. hur gör man SKRIIIV !1 Hittar inte så bra guider på Google Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Racoon14 Skrivet 29 December 2008 Rapport Dela Skrivet 29 December 2008 Men seriöst.... Tror du att någon kommer att ge en hel guide om hur man bygger en dator till dig och förslag på datordelar och.... Ja, allting?! Och tror du att du kommer att fatta genom en guide på internet? Gå en kurs om det eller något istället... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 29 December 2008 Rapport Dela Skrivet 29 December 2008 Eftersom du inte ger någon info om hurdan dator du vill ha så säger jag: hyr nån som kan bygga en dator och så köper du alla delar du kan hitta för några miljoner, borde bli en bra dator :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Justfiwi Skrivet 29 December 2008 Rapport Dela Skrivet 29 December 2008 Det finns väll något som heter Datorbyggarskolan? Kanske ska lägga en annan tråd som inte är i köp- och sälj forumet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 29 December 2008 Rapport Dela Skrivet 29 December 2008 Fall du bor i uppland så kanske du vet vad alina system är dom bygger ihop delarna du köpt där för 500 kr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 29 December 2008 Rapport Dela Skrivet 29 December 2008 budget? :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 29 December 2008 Rapport Dela Skrivet 29 December 2008 Men seriöst.... Tror du att någon kommer att ge en hel guide om hur man bygger en dator till dig och förslag på datordelar och.... Ja, allting?! Och tror du att du kommer att fatta genom en guide på internet? Gå en kurs om det eller något istället... Varför inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Miniagge Skrivet 29 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 29 December 2008 budget? :/4-7 Lax ( kan bli 10 men .... då kmr jag få spara ett tag ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 29 December 2008 Rapport Dela Skrivet 29 December 2008 budget? :/4-7 Lax ( kan bli 10 men .... då kmr jag få spara ett tag ) för 7000 får du en felfri dator utan OS som du bygger själv Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 30 December 2008 Rapport Dela Skrivet 30 December 2008 http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=344159 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Justfiwi Skrivet 2 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2009 http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=344159Den datorn är ett bra val. Tittade inte efter, men följde Vista med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 2 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2009 Nej, Vista följer inte med. Tror inte det iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.