Mintplanta Skrivet 27 December 2008 Rapport Dela Skrivet 27 December 2008 Skulle vara trevligt att få reda på vilken typ av alla metals sub-genrer folk gillar här på Fuska.se. Själv är jag ett stort f*n av Symphonic power metal och Melodic death metal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 27 December 2008 Rapport Dela Skrivet 27 December 2008 Få se, Melodic death metal går alltid hem Death metal funkar (bara en del band dock) Metalcore funkar finfint, tyvärr låter alla band likadant Math metal är också vackert Progressiv metal är populärt i mina öron Finns några fler jag gillar, men dessa uppskattas mest. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ruthar Skrivet 27 December 2008 Rapport Dela Skrivet 27 December 2008 (redigerat) Heavy metall är ju schysst Redigerat 27 December 2008 av Ruthar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 27 December 2008 Rapport Dela Skrivet 27 December 2008 melodeath, och vad man nu ska kalla opeth för... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Signify Skrivet 28 December 2008 Rapport Dela Skrivet 28 December 2008 och vad man nu ska kalla opeth för...Progressive death metal, vilket är det jag själv lyssnar på mest atm. (bara Opeth, men ändå =D) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 28 December 2008 Rapport Dela Skrivet 28 December 2008 Heavy Metal, Thrash Metal och Melodic Death Metal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 28 December 2008 Rapport Dela Skrivet 28 December 2008 och vad man nu ska kalla opeth för...Progressive death metal, vilket är det jag själv lyssnar på mest atm. (bara Opeth, men ändå =D) har läst det men deras musik är inte lik någon annan så många kallar deras genre för opeth ;P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Soadavatten Skrivet 28 December 2008 Rapport Dela Skrivet 28 December 2008 Heavy och Melodic Death nog Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chainsawkitten Skrivet 28 December 2008 Rapport Dela Skrivet 28 December 2008 Folk metal och avant-garde metal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilmerx.tk Skrivet 28 December 2008 Rapport Dela Skrivet 28 December 2008 Heavy Metal går bäst hem hos mig, men även Trash Metal fungerar. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 1 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2009 Trash metal är bäst, men Heavy och power(Hammerfall) är oxå bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 2 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2009 Death metal, Metalcore, och newage metal eller om man nu kallar det så, (nu metal) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.