Brongatonga Skrivet 28 December 2008 Rapport Dela Skrivet 28 December 2008 Vad har ni för prylar på ert datorbord "Bordet där eran datorskärm står på" räkna bort Mus och tangentbord Här kommer min lista: En väska med gameboyspel En Leksaks pingvin Ett kort på när jag var liten En Digitalkamera En Chokladtomte Mariokart till SNES Skolkatalog Tv kontroll Halstabletter En liten kul grej att få se vad sjuka grejer ni har.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst hejhejhej Skrivet 28 December 2008 Rapport Dela Skrivet 28 December 2008 en gameboy pocket, no bok, tyska bok, kollegieblock, lampa, en massa merci papper, inte så konstigt :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Member Skrivet 28 December 2008 Rapport Dela Skrivet 28 December 2008 Jag har inte så mycket, tillräckligt mycket. Det ska inte vara stökigt i mitt skrivbord. Allt ska vara i ordning och reda. Pennor En Mugg Högtalare Det var väl det. Som sagt, så vill jag inte att det ska vara stökigt och därför har jag lite saker på mitt skrivbord. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ponta500 Skrivet 28 December 2008 Rapport Dela Skrivet 28 December 2008 (redigerat) 1 lavalamp 2 lite gräs i en kruka 3 pennställ 4 en antecknings bok 5 en tjock plån bok 6 en miniräknare 7 en bild på knight rider 8 en linjal 9 en klocka 10 en radio styrdbil 11 en tejp hållare 12 ett dator ställ 13 och lite täcknigar 14 och själv klart min laptop :D Redigerat 28 December 2008 av ponta500 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 28 December 2008 Rapport Dela Skrivet 28 December 2008 (redigerat) Dator [laptop] Ritbord Ritborspennshållare USB fläkt Mugg med pennor, linjaler etc. Mugg med sudd Tejp Miniräknare Pennvässare Nintendo DS Mobiltelefon Massor av block Hörlurar Tv kontroll Ett ihopskrynklat papper Pennor här å där Sudd här å där Papper, teckningar på Redigerat 28 December 2008 av FridayPanda Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 28 December 2008 Rapport Dela Skrivet 28 December 2008 Usb minne skruvmejsel 5-10 pennor en NSD powerball Aladdin ask tejp flash kort till ds sax nycklar papper skolschema skolkatalog Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 28 December 2008 Rapport Dela Skrivet 28 December 2008 (redigerat) 1. tangentbord 2. dator skärm 3. webkamera 4. ett grönt sudd 5. 3 pennor 6. trasiga öronsnäckor 7. min telefon 8. telefonens öronsnäckor 9. en låda med gameboy advance spel 10. age of mythology 11. the legend of zelda: TP guide 12. hörlurar 13. nån grön sak med pennor i 14. en blå ask med pennor i 15. klass katalog 16. en geisha ( chockladen, inte.... ) 17. world of warcraft musmatta 18. USB minne 19. kartongen som min telefon låg i 20. ....1 par strumpor 21. en skiva med jul sånger jag fick ifrån preem macken <_< 22. 3 julkataloger 23. en hög post-it lappar... 24. en döskalle penna 25. miniräknare 26. en gammal bild på pappa där han låg i lumpen 27. "pizza direkt" lapp som jag fick i brevinkastet för ett par veckor sen. 28. gummisnodd... 29. 2 almenackor kort version: hela mitt liv finns på datorbordet... Redigerat 28 December 2008 av Dyas Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SmeK Skrivet 28 December 2008 Rapport Dela Skrivet 28 December 2008 Pallar inte skriva upp allt så jag tog en bild :zzz: Och nej resten av rummet ser inte ut så där som förut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 28 December 2008 Rapport Dela Skrivet 28 December 2008 Pallar inte skriva upp allt så jag tog en bild :zzz: Och nej resten av rummet ser inte ut så där som förut. påminner om mitt datorbord innan mamma städade det :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legolasswe Skrivet 28 December 2008 Rapport Dela Skrivet 28 December 2008 (redigerat) Min platta skärm Musmattan Musen Tangentbord 5 högtalare Toallettpapper Olästa Kalle Anka Pocket. Mobil Något slags timglas Liten häst av tenn Glasögon En liten Hälge av plast Mycket saker jag har,men allt står lite utspritt.Lol :lol: Redigerat 29 December 2008 av Legolasswe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 28 December 2008 Rapport Dela Skrivet 28 December 2008 Inte plats med mycket på mitt skrivbord... Datorskärmen, en router, musmattan och musen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Razec Skrivet 28 December 2008 Rapport Dela Skrivet 28 December 2008 (redigerat) 1.Skärm 2.Dator 3.Mobiltelefon 4.En grön Non Stop (just nu) 5.Hörlurar 6.Julkort (just nu) 7.Kameraväska (just nu) 8.Handkontroll + mottagaren (trådlös) 9.USB sladd till mobilen 10.Laddare till mobilen 11.Högtalare 12.Musmatta + Mus 13.Tangentbord *Just nu menas med att det inte ligger där i vanliga fall Där är precis vad som ligger på mitt bord,ja förutom allt damm såklart ^_^ Redigerat 28 December 2008 av Razec Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.