MentalogisT Skrivet 28 December 2008 Rapport Dela Skrivet 28 December 2008 Hur får man namn som -Namnet- The Explorer? Eller -Namn- Jenkins -Namn- Champion of Frozen leaves? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 28 December 2008 Rapport Dela Skrivet 28 December 2008 Man klarar olika achivements, finns även gamla titlar man inte kan få nu. Jag är själv "the Seeker" en ovanlig titel, man måste klara 3000 quests :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 28 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 28 December 2008 Så när jag har explorat allt som går att hitta får jag namnet The explorer automatiskt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 28 December 2008 Rapport Dela Skrivet 28 December 2008 Ja Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrTast Skrivet 28 December 2008 Rapport Dela Skrivet 28 December 2008 JaWell. Man måste välja namnet i en lista först ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 28 December 2008 Rapport Dela Skrivet 28 December 2008 Välja? Det är ju bara och explora tills man hittat allt..Så får man titeln och achievement.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 28 December 2008 Rapport Dela Skrivet 28 December 2008 Men för att titeln ska visas så måste man välja det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karamba Skrivet 28 December 2008 Rapport Dela Skrivet 28 December 2008 Men för att titeln ska visas så måste man välja detEh nej, den första titeln man får blir automatiskt påsatt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrTast Skrivet 28 December 2008 Rapport Dela Skrivet 28 December 2008 Men för att titeln ska visas så måste man välja detEh nej, den första titeln man får blir automatiskt påsatt Han kanske har en titel sen tidigare :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maenster Skrivet 28 December 2008 Rapport Dela Skrivet 28 December 2008 Jag har bloodsail Admiral -Namn- vilket inte syns i Listan Fast man ska döda Booty bay quards tills man blir friendly Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karamba Skrivet 28 December 2008 Rapport Dela Skrivet 28 December 2008 (redigerat) Men för att titeln ska visas så måste man välja det Eh nej, den första titeln man får blir automatiskt påsatt Han kanske har en titel sen tidigare :P Men ovetandes om hur man får en? Redigerat 28 December 2008 av Karamba Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sportlov Skrivet 1 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2009 (redigerat) För att få Jenkins måste du keel 50 mobs (på 10 sek) i en instans, har för tillfället glömt vad mobsen heter och vilken instans det är :D Redigerat 1 Januari 2009 av Sportlov Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg