Hoppa till innehåll

Speciellt Namn


MentalogisT

Rekommendera inlägg

  • Svar 26
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

För att få Jenkins måste du keel 50 mobs (på 10 sek) i en instans, har för tillfället glömt vad mobsen heter och vilken instans det är :D

Och det har med tråden att göra?

 

 

"Hur får man namn som -Namnet- The Explorer?

 

Eller -Namn- Jenkins"

 

Läste du första inlägget?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har bloodsail Admiral -Namn-

vilket inte syns i Listan

Fast man ska döda Booty bay quards tills man blir friendly

 

Min Bloodsail finns i listan iaf, Finns None, Jenkins och Bloodsail Admiral för mig :o

 

För att få Jenkins måste du keel 50 mobs (på 10 sek) i en instans, har för tillfället glömt vad mobsen heter och vilken instans det är :D

Dragon Whelp typ, i Upper Blackrock Depths (UBRS), när du går på ägg i ett rum efter första "raid" bossen så kläcks en drake som, du ska döda 50 st under 15 sec tror jag de var. Gjorde den med en hunter och dk

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

För att få Jenkins måste du keel 50 mobs (på 10 sek) i en instans, har för tillfället glömt vad mobsen heter och vilken instans det är :D

Dragon Whelp typ, i Upper Blackrock Depths (UBRS), när du går på ägg i ett rum efter första "raid" bossen så kläcks en drake som, du ska döda 50 st under 15 sec tror jag de var. Gjorde den med en hunter och dk

 

Upper Blackrock Spire*

Btw så är jenkins en n00btitel.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

För att få Jenkins måste du keel 50 mobs (på 10 sek) i en instans, har för tillfället glömt vad mobsen heter och vilken instans det är :D

 

Dragon Whelp typ, i Upper Blackrock Depths (UBRS), när du går på ägg i ett rum efter första "raid" bossen så kläcks en drake som, du ska döda 50 st under 15 sec tror jag de var. Gjorde den med en hunter och dk

 

Upper Blackrock Spire*

Btw så är jenkins en n00btitel.

 

Det är ganska många som har det :-P

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

För att få Jenkins måste du keel 50 mobs (på 10 sek) i en instans, har för tillfället glömt vad mobsen heter och vilken instans det är :D

 

Dragon Whelp typ, i Upper Blackrock Depths (UBRS), när du går på ägg i ett rum efter första "raid" bossen så kläcks en drake som, du ska döda 50 st under 15 sec tror jag de var. Gjorde den med en hunter och dk

 

Upper Blackrock Spire*

Btw så är jenkins en n00btitel.

 

Det är ganska många som har det :-P

 

Och det betyder? Att många är ______
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

men det är en lååååååång väg till "the explorer". tänk dig själv gå igenom northrend,outland,eastern kingdoms och kalimdor.

alla horde ställen. durotar, the barrens, trisfal glades och vad hette stället utanför silvermoon nu igen??

aja. dom ställena.

elr är du en horde?

Redigerat av EnBanan
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

men det är en lååååååång väg till "the explorer". tänk dig själv gå igenom northrend,outland,eastern kingdoms och kalimdor.

alla horde ställen. durotar, the barrens, trisfal glades och vad hette stället utanför silvermoon nu igen??

aja. dom ställena.

elr är du en horde?

Är snart klar med Eastern kingdoms, så det blir inte svårt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...