Hoppa till innehåll

Nya Dator Musen Funkar Inte ?

MaryJane

Rekommendera inlägg

Hej, jag har köpt en ny dator mus en steelseries ikari optical. Jag plugga in usb sladden i datorn och musen börja lysa. Sen funka den inte att andvända, har instalerat drivrutinerna och allt. Står att det är nått fel med den på datorn. ex, gick inte att installera tryck här för hjälp m.m,

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Justfiwi

Hej, jag har köpt en ny dator mus en steelseries ikari optical. Jag plugga in usb sladden i datorn och musen börja lysa. Sen funka den inte att andvända, har instalerat drivrutinerna och allt. Står att det är nått fel med den på datorn. ex, gick inte att installera tryck här för hjälp m.m,

Testa förresten att byt USB-uttag
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja har ju drivrutinerna på cd. Funkar inte heller:S

Drivrutinerna på cd'n är lika gamla som när musen gjordes, drivrutinerna på hemsidan kan vara endast en vecka gamla.

Hade du din gamla mus i USB och funkar andra USB-musar?

Ja har laddat ner från sidan med, men de var samma sak. Och alla usb portar funkar till andra usb möss.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är säkert någon liten detalj som är paj. Byt ut den (hoppas du har kvittot).

Japp ska lämna till baka den och köpa ny eller byta.

prova i en annan dator först och se om den funkar det, om det gör det så är det ett mysko-problem^^

Får la pröva det :P nu när ja har packat in den så fint.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...