Maenster Skrivet 29 December 2008 Rapport Dela Skrivet 29 December 2008 Jag får stånd hela tiden var jag än är även om jag inte ens e upphetsad :S Och på pinsama ställen som i skolan vet jag inte vad jag ska göra Något tips på hur jag ska dölja det ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 29 December 2008 Rapport Dela Skrivet 29 December 2008 Se till att den pekar rakt uppåt och inte rakt fram och dra ner tröjan en bit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 29 December 2008 Rapport Dela Skrivet 29 December 2008 Tajta jeans :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst hejhejhej Skrivet 29 December 2008 Rapport Dela Skrivet 29 December 2008 Jag får stånd hela tiden var jag än är även om jag inte ens e upphetsad :S Och på pinsama ställen som i skolan vet jag inte vad jag ska göra Något tips på hur jag ska dölja det ? använd stora och långa tröjor:P eller sy fast en plåt bit i kallingarna så kommer det nog inte synas ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst caru Skrivet 30 December 2008 Rapport Dela Skrivet 30 December 2008 (redigerat) Tajta jeans :PDet kommer ju bara göra ont. ;) Redigerat 30 December 2008 av caru Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Frank Skrivet 31 December 2008 Rapport Dela Skrivet 31 December 2008 Jag känner igen mig. Det hände för mig för ungefär 1,5 år sen. Det har med puberteten att göra, de går över ska du se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Member Skrivet 1 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2009 Jag har också samma problem. Försök inte tänka på någonting då när du får stånd. Du får tänka helt vitt, helt enkelt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 1 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2009 (redigerat) Jag känner igen mig. Det hände för mig för ungefär 1,5 år sen. Det har med puberteten att göra, de går över ska du se.HA, ståndet gör det men inte tankarna B) >Läs det här< Hoppas länken är ofarlig. Ser den inte som sexistisk. Det är bara en artikel från en tidning. Redigerat 9 Januari 2009 av TheDarkElf Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dalslund Skrivet 6 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2009 Se till att den pekar rakt uppåt och inte rakt fram och dra ner tröjan en bit. Bästa du kan göra, lyssna på wasd. Off topic: Wasd du är en smart jävel :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 7 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2009 det värsta som kan hända är att man får stånd när man har pösiga mjukis brallor. därför ska man ha tjock tröja på sig också isf :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 8 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2009 (redigerat) Jag får stånd hela tiden var jag än är även om jag inte ens e upphetsad :S Och på pinsama ställen som i skolan vet jag inte vad jag ska göra Något tips på hur jag ska dölja det ? använd stora och långa tröjor:P eller sy fast en plåt bit i kallingarna så kommer det nog inte synas ;) En bit plåt. xD Suspensoar är bättre. [; Tänk på något som äcklar dig. Redigerat 8 Januari 2009 av PussyCat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 9 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2009 (redigerat) Tajta/jeans är ju ett bra sätt för att förhindra att penisen sticker rakt ut. Annars om man har mjukis byxor eller har gympa så kan man ju sätta sig ner på en bänk och vänta tills den har lagt sig ner igen. :) Hemskt scenario, gymnastik + shorts + dans + stånd= :( Redigerat 9 Januari 2009 av Raptomex Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.