Garone Skrivet 18 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2009 Left 4 Dead expansion eller vad det nu är. Ska även innehålla DLC (DownLoadeble Content) om jag inte fattat fel. L4D finns inte till PS3. Trodde också att det gjorde det först... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rg_fuskare Skrivet 24 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2009 Final Fantasy XIII God of War 3 Tekken 6 Killzone 2 Det är dem jag planerat o köpa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
changingacoun Skrivet 28 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2009 Om du ska köpa Need for Speed: Undercover eller Midnight Club: Los Angeles, så köp Midnight Club.jo jag har också tänkt så att köpa midnight club L.A först innan nfs undercover just nu har jag nfs underground, underground 2, most wanted till ps2 och till dator har jag carbon. till ps2 har jag midnight club 3 dub edition och 3:an tyckte jag riktigt riktigt mycket om.så jag ska nog köpa midnight club L.A före undercover Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 28 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2009 Killzone 2 GTA: IV. CoD 4. ^ Dom tre bästa spelen, right there! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lillasyst3r Skrivet 13 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2009 Final Fantasy XIII Final Fantasy Versus XIII Gran Turismo 5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 13 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2009 Army of Two: 40th Day när det kommer i vinter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 24 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2009 NHL 2010,UFC 2009,Dead Space och Resident Evil 5 är nog dom främsta,vet dock inte om jag kommer köpa alla 2009.Call of Duty4 har jag än inte köpt som jag tänkt köpa ett bra tag.Samma sak med Bioshock fast det ska köpas till PC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
STP Skrivet 15 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2009 Fifa 2010 Nhl 2010 Modern Warfare 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.