Husko Skrivet 29 December 2008 Rapport Dela Skrivet 29 December 2008 Hej. Vad menas "FREKENSORÅDE 112.3KHZ/ 75HZ " fick det när jag statar Counter strikke source.. Kan nån hjälpa mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shoobree Skrivet 29 December 2008 Rapport Dela Skrivet 29 December 2008 Kan du lira spelet ändå om du får frekvens blah blah blah skitet? Isåfall skit i den och börja lira. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 29 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 29 December 2008 Kan du lira spelet ändå om du får frekvens blah blah blah skitet? Isåfall skit i den och börja lira. Nej kan inte lira..det kommer upp.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 29 December 2008 Rapport Dela Skrivet 29 December 2008 Hej. Vad menas "FREKENSORÅDE 112.3KHZ/ 75HZ " fick det när jag statar Counter strikke source.. Kan nån hjälpa mig? Det är inte så att du försöker gå in på LAN då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 29 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 29 December 2008 Hej. Vad menas "FREKENSORÅDE 112.3KHZ/ 75HZ " fick det när jag statar Counter strikke source.. Kan nån hjälpa mig? Det är inte så att du försöker gå in på LAN då? Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 29 December 2008 Rapport Dela Skrivet 29 December 2008 står det exakt så? googlade på det och då kom bara denna tråden upp, borde vara någon annan som har fått det felet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 29 December 2008 Rapport Dela Skrivet 29 December 2008 Screenshot plox? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 29 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 29 December 2008 (redigerat) Kan inte ta printsreen=S Men gjorde en bild i paint.net liknar med rätt så mkt men hoppas den duger :) Exat när jag joina en server så kommer detta up... Redigerat 29 December 2008 av Husko Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 29 December 2008 Rapport Dela Skrivet 29 December 2008 (redigerat) står det exakt så? googlade på det och då kom bara denna tråden upp, borde vara någon annan som har fått det feletTesta söka på frekVensoMråde då.Då herz är en frekvens. Förmodligen är det dina skärminställningar det är fel på. Höj herzantalet på skärmen genom att högerklicka på skrivbordet > Egenskaper > Inställningar > Advancerat > Monitor. Ändra det till 75 Hz. Redigerat 29 December 2008 av Boffaroffe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 29 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 29 December 2008 står det exakt så? googlade på det och då kom bara denna tråden upp, borde vara någon annan som har fått det feletTesta söka på frekVensoMråde då.Då herz är en frekvens. Förmodligen är det dina skärminställningar det är fel på. Höj herzantalet på skärmen genom att högerklicka på skrivbordet > Egenskaper > Inställningar > Advancerat > Monitor. Ändra det till 75 Hz. Ändra till 75 Hz samma sak :( Hjälp mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 29 December 2008 Rapport Dela Skrivet 29 December 2008 (redigerat) Prova att starta spelet i Window Mode genom att använda Dxwnd (download) eller gör det på annat sätt om du kan och se om det funkar, gå sedan in i spelets inställningar och ändra till 75Hz, och kryssa i Vertical Sync eller VSync om det alternativet finns. Jag hade liknande fel med ett spel där skärmen sa att det var fel inställningar, då startade jag mitt spel med Dxwnd och ändrade till rätt inställningar och nu funkar det i fullskärm :) Redigerat 29 December 2008 av WASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 29 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 29 December 2008 Prova att starta spelet i Window Mode genom att använda Dxwnd (download) eller gör det på annat sätt om du kan och se om det funkar, gå sedan in i spelets inställningar och ändra till 75Hz, och kryssa i Vertical Sync eller VSync om det alternativet finns. Jag hade liknande fel med ett spel där skärmen sa att det var fel inställningar, då startade jag mitt spel med Dxwnd och ändrade till rätt inställningar och nu funkar det i fullskärm :) Okeej men hur änvänder man Dxwnd ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.