Hoppa till innehåll

Varför Låser Ni Bara?

Rhino

Rekommendera inlägg

Trådar låses för att de fått sitt svar, eller om de helt enkelt spårar ut eller att det spammas för mycket i tråden.

Det finns personer här på Fuska.se som vill gå tillbaka på dessa låsta trådar, och kolla igenom de och se om det finns något mer att se i den. Jag tycker dock låsta trådar ska vara kvar, de nödvändiga i alla fall. Alla spam-trådar bör tas bort, ja.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Johan gör en tråd om vilka kallingar som passar bäst i svart kostym.

En medlem svara att det spelar ingen roll.

En mod låser tråden och raderar tråden.

Senare, en annan medlem gör en likadan tråd om vilka kallingar som passar bäst i svart kostym. En medlem svarar slutligen en mod som låser.

Ja, det jag syftar på är att trådar som blir låsta uppfyller sök funktionen samt att inte samma misstag ska upprepas.

Om tråden i feedback där man ska visa sina bilder man har gjort, om den skulle bli låst, då skulle en del av fuska.se vara borta för att den är den längsta tråden här på fuska.se. Låsta trådar behåller man och låter dom ligga i fuska.se's historia.

Redigerat av Raptomex
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Exakt, så att man kan hänvisa att det finns såna trådar.

Dessutom för historiskt syfte, det är bra att spara gammalt och även kul enligt min åsikt.

Även för att visa att någon gör något fel, vi skriver alltid en anledning när vi låser, så att alla som läser ser vad som gjorts fel.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...