Rhino Skrivet 29 December 2008 Rapport Dela Skrivet 29 December 2008 Hej, Rubriken och beskrivningen säger det mesta.. Varför låser ni bara trådarna? dom tar ju bara plats, vrf kan ni inte radera dom helt från hela fuska.se? /Senshi Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 29 December 2008 Rapport Dela Skrivet 29 December 2008 beror på vad för trådar det är. Vanliga trådar som spårat ur ska vara kvar imo men rena reklam trådar borde tas bort(speciellt när folk har quotat det och modden inte orkat rensa bort det, så hans reklam sprids ändå) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 29 December 2008 Rapport Dela Skrivet 29 December 2008 (redigerat) Det är ju dels eftersom man skall veta vad för fel man gjort så man inte säger "Oj! Min tråd försvann. Bäst att jag gör en ny." när tråden egentligen har brutit mot reglerna. Redigerat 29 December 2008 av FridayPanda Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 29 December 2008 Rapport Dela Skrivet 29 December 2008 trådar borde inte låsas, bara "tas bort" gamla trådar ( typ 1-2 år gamla ) borde låsas automatiskt för att förhindra bumpningar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 29 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 29 December 2008 Kan inte Admin elr någon svara osså? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Member Skrivet 30 December 2008 Rapport Dela Skrivet 30 December 2008 Trådar låses för att de fått sitt svar, eller om de helt enkelt spårar ut eller att det spammas för mycket i tråden. Det finns personer här på Fuska.se som vill gå tillbaka på dessa låsta trådar, och kolla igenom de och se om det finns något mer att se i den. Jag tycker dock låsta trådar ska vara kvar, de nödvändiga i alla fall. Alla spam-trådar bör tas bort, ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 30 December 2008 Rapport Dela Skrivet 30 December 2008 (redigerat) Johan gör en tråd om vilka kallingar som passar bäst i svart kostym. En medlem svara att det spelar ingen roll. En mod låser tråden och raderar tråden. Senare, en annan medlem gör en likadan tråd om vilka kallingar som passar bäst i svart kostym. En medlem svarar slutligen en mod som låser. Ja, det jag syftar på är att trådar som blir låsta uppfyller sök funktionen samt att inte samma misstag ska upprepas. Om tråden i feedback där man ska visa sina bilder man har gjort, om den skulle bli låst, då skulle en del av fuska.se vara borta för att den är den längsta tråden här på fuska.se. Låsta trådar behåller man och låter dom ligga i fuska.se's historia. Redigerat 30 December 2008 av Raptomex Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 30 December 2008 Rapport Dela Skrivet 30 December 2008 Exakt, så att man kan hänvisa att det finns såna trådar. Dessutom för historiskt syfte, det är bra att spara gammalt och även kul enligt min åsikt. Även för att visa att någon gör något fel, vi skriver alltid en anledning när vi låser, så att alla som läser ser vad som gjorts fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 30 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 30 December 2008 Tack för svaren! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 30 December 2008 Rapport Dela Skrivet 30 December 2008 Också är det ju så att om en tråd blir borttagen så märket vi ju inte det därför ser vi massa låsta trådar och tror att modsen aldrig tar bort dom, gissar jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.