Hoppa till innehåll

Ta Kort På Ditt Senaste Spelrelaterade Köp!


The Moose
 Dela

Rekommendera inlägg

  • 3 veckor senare...
  • 2 månader senare...
  • 2 veckor senare...

Har letat efter Motorstorm Arctic Edge på PS2 i flera månader men gav till slut upp hoppet. Men i Söndags så skulle min farsa till Jula och köpa presenning och jag vet att Jula har en låda med gamla tv-spel så jag tänkte det fanns en liten chans att hitta det jag sökte,och där låg det!

 

 

 

post-40446-1351634070_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har letat efter Motorstorm Arctic Edge på PS2 i flera månader men gav till slut upp hoppet. Men i Söndags så skulle min farsa till Jula och köpa presenning och jag vet att Jula har en låda med gamla tv-spel så jag tänkte det fanns en liten chans att hitta det jag sökte,och där låg det!

post-40446-1351634070_thumb.jpg

Härligt, är det ett spel du skulle rekommendera? :D
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag köpte det mest för att Motorstorm är den roligaste racing serien,jag gillar brutaliteten när man tex krossar en ATV mot klippvägen med en Monster Truck precis innan mål. :P

Att tävla på Miami eller Los Angeles gator med superbilar är lite urvattnat det är fan så mycket roligare att köra off road i öknen,djungeln,Arktis eller i en förstörd stad.

 

Man får ju ha i åtanke att Arctic Edge är ett PS2 spel så grafiken är ju inte direkt vacker men gillar du motorstorm så kan jag rekommendera det.

Redigerat av Northwest
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...