The Moose Skrivet 7 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2009 Snälla, sluta citera enorma bilder. Helst hade det varit bäst att ni linkade de enorma bilderna istället eftersom när bilderna laddar tar de upp hela skärmen. Mm, håller med. Skulle vara bra om folk kunde lära sig att förminska bilderna innan de laddar upp. Det blir inte lika trevligt i tråden om man inte får se bilderna direkt tycker jag. Jag håller dock med om att dom blir för stora, men det är faktiskt en inställning på forumet som gör det. Jag postar samma bilder på www.loading.se och där blir de inte alls lika stora! Nån kanske skulle ta och PM'a admin och fråga om detta? Do it! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 8 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2009 Men de blir förminskade, men saken är den att medan bilderna laddas så tar dem över hela skärmen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 8 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2009 Men de blir förminskade, men saken är den att medan bilderna laddas så tar dem över hela skärmen. Sant, det är ju det som borde fixas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Entropia Skrivet 10 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2009 (redigerat) Bästa spelköp sedan Mario Kart Wii. Redigerat 10 Juli 2009 av Entropia Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 12 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2009 Bästa spelköp sedan Mario Kart Wii. Orange Box är så sjukt bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Eminem4Life Skrivet 12 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2009 Köpte Nyss Sims2 studentliv :D Här är alla sims spel jag har :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 12 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2009 399:- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 12 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2009 Riktig Sims samlare där Emienm4Life. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 12 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2009 Köpte Nyss Sims2 studentliv :D Här är alla sims spel jag har :) Er, är det inte meningen att vi ska ta kort på spelen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 12 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2009 Köpte Nyss Sims2 studentliv :D Här är alla sims spel jag har :) Er, är det inte meningen att vi ska ta kort på spelen? Jo egentligen. Folk tycks fortfarande inte förstå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 12 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2009 (redigerat) Begagnat GoW för 199 kr. Bara hunnit köra i nån timme men grymt nice hittills. Redigerat 12 Juli 2009 av Jolt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 12 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2009 (redigerat) http://upload.snelhest.org/images/090712Namnlos.jpg 5 senaste från steam. Redigerat 12 Juli 2009 av Garone Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.