Gäst Jiyu Skrivet 4 November 2009 Rapport Dela Skrivet 4 November 2009 Nice! Har inte spelar nåt av Uncharted spelen bara demot till första. Kommer en dag att köpa dem, men har andra spel jag måste löpa först. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 5 November 2009 Rapport Dela Skrivet 5 November 2009 Who's da man who förhandsbokar spel and gets dem on the day dey come out? I am. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 6 November 2009 Rapport Dela Skrivet 6 November 2009 Who's da man who förhandsbokar spel and gets dem on the day dey come out? I am. i got it many days ago Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 6 November 2009 Rapport Dela Skrivet 6 November 2009 (redigerat) Who's da man who förhandsbokar spel and gets dem on the day dey come out? I am. i got it many days ago Smutsig pirat >:( Såhär gör riktiga män: http://upload.snelhest.org/images/091106Namnlos.jpg Redigerat 6 November 2009 av Garone Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fender Skrivet 6 November 2009 Rapport Dela Skrivet 6 November 2009 http://i35.tinypic.com/2e1egr7.jpg Min nya ögonsten. :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 6 November 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 6 November 2009 http://i35.tinypic.com/2e1egr7.jpg Min nya ögonsten. :rolleyes: Nice! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fender Skrivet 7 November 2009 Rapport Dela Skrivet 7 November 2009 Tack! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jiyu Skrivet 7 November 2009 Rapport Dela Skrivet 7 November 2009 (redigerat) Är på besök i Göteborg och här har de sale på Guitar Hero: World Tour med gitarr på Game, kostade bara 399:-. Tar kort imorgon när jag kommer tillbaka till de värmländska urskogarna :D Redigerat 7 November 2009 av Jiyu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 8 November 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 8 November 2009 Är på besök i Göteborg och här har de sale på Guitar Hero: World Tour med gitarr på Game, kostade bara 399:-. Tar kort imorgon när jag kommer tillbaka till de värmländska urskogarna :D Låter bra! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jiyu Skrivet 8 November 2009 Rapport Dela Skrivet 8 November 2009 Är på besök i Göteborg och här har de sale på Guitar Hero: World Tour med gitarr på Game, kostade bara 399:-. Tar kort imorgon när jag kommer tillbaka till de värmländska urskogarna :DNär jag var på väg hem stannade jag till i Karlstad och fann Resistance: Fall of Man på GameStop för bara 119:- :DJag har tur den här helgen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 9 November 2009 Rapport Dela Skrivet 9 November 2009 (redigerat) Är på besök i Göteborg och här har de sale på Guitar Hero: World Tour med gitarr på Game, kostade bara 399:-. Tar kort imorgon när jag kommer tillbaka till de värmländska urskogarna :DVilken Game var det? Den i femman eller? (det stora köpcentret) Redigerat 9 November 2009 av Musten Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jiyu Skrivet 9 November 2009 Rapport Dela Skrivet 9 November 2009 Är på besök i Göteborg och här har de sale på Guitar Hero: World Tour med gitarr på Game, kostade bara 399:-. Tar kort imorgon när jag kommer tillbaka till de värmländska urskogarna :DVilken Game var det? Den i femman eller? (det stora köpcentret) Ja, det var i varje Game jag kollade in i. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.