Hoppa till innehåll

Ta Kort På Ditt Senaste Spelrelaterade Köp!


The Moose

Rekommendera inlägg

post-2243-1257435365_thumb.gif

Who's da man who förhandsbokar spel and gets dem on the day dey come out?

I am.

i got it many days ago

 

 

Smutsig pirat >:(

 

Såhär gör riktiga män: http://upload.snelhest.org/images/091106Namnlos.jpg

Redigerat av Garone
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Är på besök i Göteborg och här har de sale på Guitar Hero: World Tour med gitarr på Game, kostade bara 399:-. Tar kort imorgon när jag kommer tillbaka till de värmländska urskogarna :D

Redigerat av Jiyu
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Är på besök i Göteborg och här har de sale på Guitar Hero: World Tour med gitarr på Game, kostade bara 399:-. Tar kort imorgon när jag kommer tillbaka till de värmländska urskogarna :D

När jag var på väg hem stannade jag till i Karlstad och fann Resistance: Fall of Man på GameStop för bara 119:- :D

Jag har tur den här helgen.

post-77772-1257704913_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Är på besök i Göteborg och här har de sale på Guitar Hero: World Tour med gitarr på Game, kostade bara 399:-. Tar kort imorgon när jag kommer tillbaka till de värmländska urskogarna :D

Vilken Game var det? Den i femman eller? (det stora köpcentret) Redigerat av Musten
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Är på besök i Göteborg och här har de sale på Guitar Hero: World Tour med gitarr på Game, kostade bara 399:-. Tar kort imorgon när jag kommer tillbaka till de värmländska urskogarna :D

Vilken Game var det? Den i femman eller? (det stora köpcentret)

 

Ja, det var i varje Game jag kollade in i.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...