g1zm0 Skrivet 28 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2012 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 28 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2012 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 15 Augusti 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2012 (redigerat) Usch vad jag ångrar att jag tog mig an detta spelet. Redigerat 15 Augusti 2012 av The Moose Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 18 Oktober 2012 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2012 Fick hem en beställning från Spelbutiken igår. Allting kostade cirka 970kr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 19 Oktober 2012 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2012 Hur är Saints Row, är det lika kul som 2:an och 3:an? :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 28 Oktober 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2012 Hur är Saints Row, är det lika kul som 2:an och 3:an? :DFinns mycket spelglädje kvar i ettan :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wixmef Skrivet 28 Oktober 2012 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2012 (redigerat) Vangers, Magic & Mayhem och Half-Life: Opposing Force. Tre härliga gamla spel. Redigerat 28 Oktober 2012 av Wixmef Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 30 Oktober 2012 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2012 Har letat efter Motorstorm Arctic Edge på PS2 i flera månader men gav till slut upp hoppet. Men i Söndags så skulle min farsa till Jula och köpa presenning och jag vet att Jula har en låda med gamla tv-spel så jag tänkte det fanns en liten chans att hitta det jag sökte,och där låg det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wixmef Skrivet 31 Oktober 2012 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2012 Har letat efter Motorstorm Arctic Edge på PS2 i flera månader men gav till slut upp hoppet. Men i Söndags så skulle min farsa till Jula och köpa presenning och jag vet att Jula har en låda med gamla tv-spel så jag tänkte det fanns en liten chans att hitta det jag sökte,och där låg det! Härligt, är det ett spel du skulle rekommendera? :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 2 November 2012 Rapport Dela Skrivet 2 November 2012 (redigerat) Jag köpte det mest för att Motorstorm är den roligaste racing serien,jag gillar brutaliteten när man tex krossar en ATV mot klippvägen med en Monster Truck precis innan mål. :P Att tävla på Miami eller Los Angeles gator med superbilar är lite urvattnat det är fan så mycket roligare att köra off road i öknen,djungeln,Arktis eller i en förstörd stad. Man får ju ha i åtanke att Arctic Edge är ett PS2 spel så grafiken är ju inte direkt vacker men gillar du motorstorm så kan jag rekommendera det. Redigerat 2 November 2012 av Northwest Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wixmef Skrivet 4 November 2012 Rapport Dela Skrivet 4 November 2012 Jo jag förstår vad du menar, kollade lite videor och det ser riktigt roligt ut! Grafik har jag inga problem med så länge spelet är roligt. Kanske skulle ta och beställa det snart.. :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 12 November 2012 Rapport Dela Skrivet 12 November 2012 Efter en vecka kom paketet man beställt från cdon.com. Tog en bra tid innan de bestämde sig för att skicka iväg pakethelvetet. Fast som tröst fick man visst nått som man varken betalat för eller beställt. :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.