laynus Skrivet 30 December 2008 Rapport Dela Skrivet 30 December 2008 (redigerat) Hej nu har jag uppdaterat coczo.se så det har blivit större utbud och så! coczo.se Har jag blivit bättre? Redigerat 19 Mars 2009 av datornord Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 30 December 2008 Rapport Dela Skrivet 30 December 2008 Hej jag skulle vilja ha feedback på den här designen på sidan. länk till sidan. Vad tycker ni? Mannen, det går bättre och bättre faktist. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 30 December 2008 Rapport Dela Skrivet 30 December 2008 Den var ju najs nu ju :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PunkArne Skrivet 1 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2009 Länkarna har totalt värdelös stil. Man ser dem knappt då kontrasten mot bakgrunden är närmast 0. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 3 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2009 (redigerat) Snyggt, förutom att det står <meta name="keywords" content="Free Template By Ace." /> i källkoden :) Fast jag bryr mig inte riktigt om du har tagit en gratis template, bara sidan blir snygg och att den är värd att läsa... Redigerat 3 Januari 2009 av 95alexander95 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 19 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2009 Kolla in den nu har uppdaterat inlägget kolla det första för att se länken! Ny design och nya funktioner! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 19 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2009 Riktigt snygg :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 19 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2009 Sidan är najs ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 19 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2009 Tackar^^ Är det nåt som borde förbättras tycker ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 19 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2009 Nu börjar det likna något iaf, innan har det bara varit oklara designs direktkopierat från tutorialsidor. =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 20 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2009 Nu har vi uppdaterat så nu kan du ansöka på Jobb. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 20 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2009 Vad är meningen med hemsidan? :/ För övrigt så är logon ful imo, i navigationsrutan står det Coczo med tjock stil, hör inte riktigt hemma där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.