Hoppa till innehåll

Jag Härmar Prins John Ifrån Tecknade Robin Hood, Plus Lite Andra Imitationer :p


MasterOfPette
 Dela

Rekommendera inlägg

Gäst CrazyCake

LOL Du Suger Men Alla Håller inte med mig men min åsikt är att du är en idiot som suger du hade jag varit domare i taland jag hade tryckt röt direkt :angry:

Hur kan du tycka att han är dålig på det han gör?

Han lyckas mycket bra på att imitera karaktärer.

 

Du vet att eninem4life är en efterbliven idiot som har svårt att stava?

Det där därför han tycker som han gör.

 

OnT: Grymt bra! :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst sparvkotte

LOL Du Suger Men Alla Håller inte med mig men min åsikt är att du är en idiot som suger du hade jag varit domare i taland jag hade tryckt röt direkt :angry:

 

tänk att när det väl görs nåt bra och roligt i den här världen då ska det alltid vara nån idiot som ska tycka att det är kasst när det i verkligheten faktiskt är bra och underhållande. sluta upp med detta, sluta vara avundsjuk, och sluta vara dum. ser du inte att det här är bra? hör du inte? ? ? ??

 

jag lovar att du är en 16 åring (för en äldre person skulle inte skriva så för den personen är vuxen=mogen) som sitter hemma och spelar world of warcraft (pang pang) så fort du får en tid över. musiken du föredrar är rap (texterna handlar mycket om droger vilket du gillar). du dricker dig full på langad sprit (du vill vara den coola) varje fredag och lördag och är allmänt bitter på allt för att du inte klarar av skolan (1+1=3?). det är tack vare sånna som dig som skatten höjs (som vi som tycker om sånna här klipp i slutändan får betala då du sitter inne).

 

You go master

 

 

 

 

LOL Du Suger Men Alla Håller inte med mig men min åsikt är att du är en idiot som suger du hade jag varit domare i taland jag hade tryckt röt direkt :angry:

tänk att när det väl görs nåt bra och roligt i den här världen då ska det alltid vara nån idiot som ska tycka att det är kasst när det i verkligheten faktiskt är bra och underhållande. sluta upp med detta, sluta vara avundsjuk, och sluta vara dum. ser du inte att det här är bra? hör du inte? ? ? ??

 

jag lovar att du är en 16 åring (för en äldre person skulle inte skriva så för den personen är vuxen=mogen) som sitter hemma och spelar world of warcraft (pang pang) så fort du får en tid över. musiken du föredrar är rap (texterna handlar mycket om droger vilket du gillar). du dricker dig full på langad sprit (du vill vara den coola) varje fredag och lördag och är allmänt bitter på allt för att du inte klarar av skolan (1+1=3?). det är tack vare sånna som dig som skatten höjs (som vi som tycker om sånna här klipp i slutändan får betala då du sitter inne).

 

You go master

 

nu blir jag säkert varnad eller avstängd för att jag skrev så här. men jag var tvungen att kommentera dåren.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 5 år senare...
  • 1 månad senare...
  • 2 veckor senare...

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...