Dave37 Skrivet 6 April 2015 Rapport Dela Skrivet 6 April 2015 Dem är bra men de är lite för korta för att de ska fortästta att vara imponerande. Hälften är typ bara stön/ljud och det mesta av det jag har sett är typ bara catchphrases eller one-liners. Hade varit najs att se något som är mer som en sketch mellan olika karaktärer. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MasterOfPette Skrivet 7 April 2015 Författare Rapport Dela Skrivet 7 April 2015 Dem är bra men de är lite för korta för att de ska fortästta att vara imponerande. Hälften är typ bara stön/ljud och det mesta av det jag har sett är typ bara catchphrases eller one-liners. Hade varit najs att se något som är mer som en sketch mellan olika karaktärer. tjena!Grejen med detta klippet var just tanken att göra 40 olika röster utan break på 100 sek. det kan ibland vara svårt att ''ladda om i rösten'' mellan dom olika när man inte klipper emellan så det är lätt att det bara blir lite stön. men lugn. det kommer mera videos och dom kommer vara annorlunda! /P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 7 April 2015 Rapport Dela Skrivet 7 April 2015 Jo jag fattar det men jag upplever att min tidigare kommentar till stor del stämmer för dina andra klipp också. Sen är du givetvis fullt tillåten att göra precis vad du vill men om du vill ha konstruktiv kritik på hur du kan utvecklas som imitatör så är det där mitt tips, vad det nu är värt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MasterOfPette Skrivet 7 April 2015 Författare Rapport Dela Skrivet 7 April 2015 Jo jag fattar det men jag upplever att min tidigare kommentar till stor del stämmer för dina andra klipp också. Sen är du givetvis fullt tillåten att göra precis vad du vill men om du vill ha konstruktiv kritik på hur du kan utvecklas som imitatör så är det där mitt tips, vad det nu är värt. hej igen.. konstruktiv kritik är bra!! bra tips från dig=) thx! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MasterOfPette Skrivet 14 April 2015 Författare Rapport Dela Skrivet 14 April 2015 Här kommer ett nytt klipp...! /Petter 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MasterOfPette Skrivet 8 Augusti 2015 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2015 Nytt klipp! 39 olika röstimitationer! Ha en fin dag.. https://www.youtube.com/watch?v=WJgXSVln8Fs 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 8 Augusti 2015 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2015 Såg klippet för några dar sen när det kom ut. Tycker personligen det är en förbättring. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MasterOfPette Skrivet 8 Augusti 2015 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2015 Såg klippet för några dar sen när det kom ut. Tycker personligen det är en förbättring. :D thx bud' ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.