MasterOfPette Skrivet 5 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2009 kan bara säga att detta är Fejk och ingenting annat Så j*vla åligt gjorda anmäler tråden nu så blir alla lyckliga och glada ;) intressant tanke du har... även den varmt välkommen här i tråden! men jag skulle aldrig orka lägga upp fejkade röstinspelningar!! du ser ju på ozzy klippet att det är min röst! rock n roll/Petter det stavas för den delen´´dåligt´´... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 6 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2009 kan bara säga att detta är Fejk och ingenting annat Så j*vla åligt gjorda anmäler tråden nu så blir alla lyckliga och glada ;)Du säger bara så för att du är avundsjuk att du inte är lika bra. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst JackBlack Skrivet 6 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2009 (redigerat) kan bara säga att detta är Fejk och ingenting annat Så j*vla åligt gjorda anmäler tråden nu så blir alla lyckliga och glada ;) intressant tanke du har... även den varmt välkommen här i tråden! men jag skulle aldrig orka lägga upp fejkade röstinspelningar!! du ser ju på ozzy klippet att det är min röst! rock n roll/Petter det stavas för den delen´´dåligt´´... Skit bra film :D Du äger :D Redigerat 6 Januari 2009 av JackBlack Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Adriano Skrivet 7 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2009 även om du då kan imetera dom så gör du det fett dåligt :P du Suger ju så hela mitt hus skakar har hört bättre än dig och Jack Black fuck of Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MasterOfPette Skrivet 8 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2009 även om du då kan imetera dom så gör du det fett dåligt :P du Suger ju så hela mitt hus skakar har hört bättre än dig och Jack Black fuck of jag är fett glad att du tog dig tid att kommentera.. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 8 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2009 även om du då kan imetera dom så gör du det fett dåligt :P du Suger ju så hela mitt hus skakar har hört bättre än dig och Jack Black fuck of jag är fett glad att du tog dig tid att kommentera.. ;) Lyssna inte på honom, han är bara avundsjuk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Payback Skrivet 8 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2009 även om du då kan imetera dom så gör du det fett dåligt :P du Suger ju så hela mitt hus skakar har hört bättre än dig och Jack Black fuck ofSjälv tyckte jag inte det var dåligt men, Om det hade vart dåligt hade det inte varit ett regelbrott. Så du kan nu GTFO Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 9 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2009 Ojoj, talang nästa? ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 9 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2009 Talang 2009..? Du är ju grym! Mr.Burns ägde ju skiten asså! så likt :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 9 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2009 även om du då kan imetera dom så gör du det fett dåligt :P du Suger ju så hela mitt hus skakar har hört bättre än dig och Jack Black fuck ofVad finns det för anledning att tro att dem e fejkade om dem ändå enligt dig är dåliga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MasterOfPette Skrivet 14 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2009 Talang 2009..? Du är ju grym! Mr.Burns ägde ju skiten asså! så likt :D tack så mycket :) talang 2009, hmm, nja, har inte tänkt så långt tror jag!! men jag är väldigt glad om folk tycker det man gör är kul och underhållande :) hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MasterOfPette Skrivet 29 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2009 Ozzy om Heaven and hell.... hoppas det duger... =) http://se.youtube.com/watch?v=CjmTGqu62b0&...re=channel_page Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.