Organism Skrivet 29 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2009 DAMN!:D Jag tror att du blev nyss Fuskas mest omtyckta nya medlem!:D AS BRA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fality Skrivet 29 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2009 Grymt säger jag bara! Speciellt sportkommentatorn. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MasterOfPette Skrivet 30 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2009 DAMN!:D Jag tror att du blev nyss Fuskas mest omtyckta nya medlem!:D AS BRA! hehe.. tack det var roligt att höra.. det är kul att underhålla människor.. kul att så många gillar det man gör.. det betyder mycket!! /Petter Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MasterOfPette Skrivet 7 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2009 -------------------------------------------------------------------------------- jaha!! då har jag ett nytt klipp med 35 olika röst imitationer.. och i det här så visar jag också att det är jag som gör rösterna till dom som inte tror att det är jag! några har ni hört förr, några är nya! tog rätt lång tid, men jag hoppas ni blir underhållna! lite parodi, nån kanske är lite så där men va f*n!! skit samma.. mycket nöje../Petter Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 7 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2009 f*n du är gud. Ställ upp i Talang ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shoobree Skrivet 7 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2009 Haha, sjukt nice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 8 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2009 GRYYYYM!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 8 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2009 NÄ f*n NU STÄLLER DU UPP I TALANG, ELLER SKA JAG BÄRA DIG DIT!? :D:D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MasterOfPette Skrivet 11 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2009 NÄ f*n NU STÄLLER DU UPP I TALANG, ELLER SKA JAG BÄRA DIG DIT!? :D:D haha :D kul att du säger så verkligen... vi får se hur det blir... har lite andra saker jag måste koncentrera mig på också... talang tävling alltså? har aldrig tänkt på det... kunde kanske vara nåt!! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 11 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2009 Det var grymt! Ozzy var ju nästan på pricken likt! Prince John var ju grym med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MasterOfPette Skrivet 14 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2009 jag var idag iväg och gjorde voice-over test för en tecknad serie.... det var så j*vla kul... hoppas de blir mer av det!! /Petter Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MasterOfPette Skrivet 12 Mars 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2009 f*n du är gud. Ställ upp i Talang ! en överraskning väntar dig ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.