Hoppa till innehåll

Knifebot Till Cs 1.6


PeeLL
 Dela

Rekommendera inlägg

Hejsan. Jag undrar om det finns någon här som vet var man kan få en cs 1.6 knifebot. Med knifebot menar jag helt enkelt: ungefär som en vanlig aimbot fast ska fungera bra med kniven.

Här är ett filmexempel: http://uk.youtube.com/watch?v=sI9DLFNLvLU

 

Men den ska ha väldigt låg FOV så att jag inte vrider mig 180 grader instant för att kniva nån, typ FOV 5-10 så att ingen misstänker aimbot. Meningen är att den ska kniva utan att jag behöver trycka på knappen själv, precis som autoshoot i vanliga aimbots fast den ska då inte kniva förrän jag är inom maxrange för kniven. Den ska även kunna gå att ställa in på +attack2 (stab) och inte bara +attack1 (slash) som det brukar vara. Ska även fungera att välja aimvector typ head, chest, feet. Har letat runt på nätet väldigt mycket men inte hittat någon som fungerar bra, dock så har jag sett folk som har riktigt bra knifebots, som den ni kan se i filmen.

 

Tacksam för hjälpsamma svar :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag är inte intresserad av att lära mig c++, isåfall hade jag redan gjort det. Det jag beskrev är precis som en vanlig aimbot fast med knivsettings. Jag vet mycket väl att dom kan vara bra men det märks på spelstilen om man har knifebot eller inte eftersom man då inte missar ett enda knivhugg rakt framifrån som t-ex på mapen "Ka_acer" men om man sedan spelar en ground map (knife_dust) så går det betydligt sämre för dom. Det är svårt att avgöra om man inte tänker på detaljerna, men får leta hjälp på annat ställe då.

Redigerat av PeeLL
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst jagekung

Varför då sitta och önska så mycket?

Är det inte bättre att lära sig att skapa egna fusk än att begga?

Jo visst det är ju bättre att lära sig göra egna cheat/fusk men det tar ett bra tag innan man klarar av att göra egna cheat/Fusk

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 år senare...

Grabbar hittade faktist knifebot ifall ni fortfarande är intresserade så kan ni ladda ner den här.

 

Knifebot CS 1.6

 

Jag har testat den och den fungerar perfekt.

 

Här har du mannen =)

2008, sorry att jag var så sen :D

 

EDIT: La till password, rar filen kräver ett lösenord.

 

Password: !1!xfz@p@d@a!knifebot!

Redigerat av Ceto
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Eftersom att det är du som har lagt till lösenordet till .rar filen så bör det väl vara du som har laddat upp den där?

Nej, jag har fått lösenordet av en person förut via PM.

 

Btw, VAC har inte uppdaterats sedan 2008-08-17.

 

Då menar jag VAC1, HL1-Engine games. CS 1.6 CS:CZ...

 

Det är fortfarande VAC Proof så ni kan använda det då fusket släpptes 2010.

 

Jag _TVINGAR_ er inte att ladda ner detta. Ni gör som ni känner fört.

Det är iaf något.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...