Viruz256 Skrivet 31 December 2008 Rapport Dela Skrivet 31 December 2008 Jag går bara och tar spelet på EB games, sen betalar jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shoobree Skrivet 31 December 2008 Rapport Dela Skrivet 31 December 2008 Vet inte hur mycket det kostar i Ebgames. Men sist jag var där kosta det typ 499 nåt sånt. Dra till mediamarkt där kostar det 379 spänn i Kungens kurva och dra till en ung snubbe i kassan. Dra inte till Elgiganten i Kungens Kurva lol.. Jag stack dit och skulle köpa Gow 2 men kärringen i kassan lät inte mig och mina polare så väktarna kom och kasta ut oss. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 31 December 2008 Rapport Dela Skrivet 31 December 2008 När jag skulle köpa Fallout 3 på EB Games (nu heter det Gamestop) så fick jag inte pga åldersgränsen. Då stack jag bara till GAME och där brydde dom sig inte, + så var det 50 kr billigare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ihabba123 Skrivet 31 December 2008 Rapport Dela Skrivet 31 December 2008 Får väll åka till globen och kolla. Fick inte köpa i farstas Game. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 1 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2009 förstår inte riktigt heller vf deinte säljer till dig, det är ju inte en lag utan bara en rekomendtion + att de tjänar ju mindre cash. Själv har jag fått köpa spel som har 18+ ända sen jag var 11, fast de kan ju ha berott på att ja alltid har varit lika lång eller mkt längre än dem på ebgames:D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 1 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2009 Läs på lite om PEGI, sen börjar du bara hålla "föredrag" om att det faktiskt bara är rekommendationer etc, tror inte dem orkar ta den diskussionen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 1 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2009 Skriv ett fake papper med dina föräldrars signatur :P De får ju inte sälja spelet till dig, de säljer inte det till dig eftersom de inte vill få sparken... Det är en rekommendation, inte en lag. Vänta någon dag och hoppas på att någon ung kille ska stå i kassan, de brukar vara mildare med ålders gränser på spel. policies. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 1 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2009 Vi handlar så mycket på game så dom känner igen oss. Sist jag var där fråga dom om jag hade köpt ny eremitkräfta men det har jag inte för dom har alltid slut i affären. Så jag kan nog bara gå och köpa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.