CheatingB33 Skrivet 31 December 2008 Rapport Dela Skrivet 31 December 2008 (redigerat) Tjena Tänkte se om ni kunde ge tips på bra PS3 spel. Båda offline och online funkar fint :) (Dock helst Online) Tack för alla tips på för hand! Spel Som Verkar Intressanta: Dead Space Resistance 2 GTA IV Redigerat 13 Februari 2009 av CheatingB33 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 1 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2009 Resistance 2. Online är riktigt bra med upp till 60 spelare online, helt kaos. Men kul kaos. Det finns också onlinematcher som är så små som 5 vs 5. Banorna man kör på då är väldigt små, så det är absolut inget problem att hitta fiender. De är också väldigt roliga. Offline är också väldigt kul. Många fiender att döda och annorlunda och roliga vapen. Miljöerna är också väldigt mäktiga. Spoiler start: Den mäktigaste upplevelsen jag fått hittils är när man står på en vinglig flotte utanför Manhattan (?) och slåss mot kraken. Den upplevelsen är helt fantastiskt mäktig. Spoiler slut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 1 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2009 Resistance 2. Online är riktigt bra med upp till 60 spelare online, helt kaos. Men kul kaos. Det finns också onlinematcher som är så små som 5 vs 5. Banorna man kör på då är väldigt små, så det är absolut inget problem att hitta fiender. De är också väldigt roliga. Offline är också väldigt kul. Många fiender att döda och annorlunda och roliga vapen. Miljöerna är också väldigt mäktiga. Spoiler start: Den mäktigaste upplevelsen jag fått hittils är när man står på en vinglig flotte utanför Manhattan (?) och slåss mot kraken. Den upplevelsen är helt fantastiskt mäktig. Spoiler slut. Mm håller med det var insane. Dock sög de pågrund av att jag såg de innan jag körde spelet och såg de komma.. :(BTW: På sidan finns de "Snabbåtkomst" där kan du lägga in SPOILER så de blir så här . Så du vet de. Jag skulle verkligen rekommendera Fallout 3, för Fallout 3 levererar nåt verkligen unikt. Och gjorde RPG roliga igen (för mig). Och allt du kan uppleva och upptäcka är otroligt mycket. Jag trodde jag hade sätt de mesta, men sen senast igår använde jag ett fusk (har PC versionen av spelet) som gjorde att alla platser på kartan syntes och de var inte lite jag hare missat. Och direkt när jag klara ut huvud uppdraget och "spelet" så starta jag om, och valde ett nytt sätt att leva på. Och online är väl Resistance 2 nice, men jag vill ha Killzone 2, deras multiplayer är bra, dock hade betat problem med lagg, men de lär nog inte vara i release version. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
felixan Skrivet 2 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2009 tre ord little big planet!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 3 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2009 The orange box. Har ju half life 2, half life 2 episod 1, half life 2 episod 2, portal och team fortress 2. Ett perfekt vall. Skulle jag köpa om jag inte hade det. Team fortress 2 är online dom andra är offline. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sandflygaren Skrivet 8 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2009 Jag rekomenderar Killzone 2, inga lagg för min del. Sjukt bra krigsspel som du absolut inte får missa ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 8 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2009 Call of Duty: World at War väldigt grymt spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hoglund7 Skrivet 9 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2009 Call Of Duty 4 bra online spel GTA IV också bra online spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 10 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2009 Frågan är väl snarare vad har du för spel just nu? Så man får en grund av vad du har och vad du gillar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 11 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2009 Little Big Planet är ju ett måste om man har ps3 ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 11 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2009 Call of Duty: World at War väldigt grymt spel Grymt? Det är fanimej bättre än grymt.Men offline suger. Online är bäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 12 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2009 Dead Space, Assassin's Creed, Little Big Planet, Resistance 2, Uncharted: Drake's Fortune, Far Cry 2, Fallout 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.