Hoppa till innehåll

Nytt Spel - Ps3


CheatingB33
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 24
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Resistance 2.

 

Online är riktigt bra med upp till 60 spelare online, helt kaos. Men kul kaos. Det finns också onlinematcher som är så små som 5 vs 5. Banorna man kör på då är väldigt små, så det är absolut inget problem att hitta fiender. De är också väldigt roliga.

 

Offline är också väldigt kul. Många fiender att döda och annorlunda och roliga vapen. Miljöerna är också väldigt mäktiga. Spoiler start: Den mäktigaste upplevelsen jag fått hittils är när man står på en vinglig flotte utanför Manhattan (?) och slåss mot kraken. Den upplevelsen är helt fantastiskt mäktig. Spoiler slut.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Resistance 2.

 

Online är riktigt bra med upp till 60 spelare online, helt kaos. Men kul kaos. Det finns också onlinematcher som är så små som 5 vs 5. Banorna man kör på då är väldigt små, så det är absolut inget problem att hitta fiender. De är också väldigt roliga.

 

Offline är också väldigt kul. Många fiender att döda och annorlunda och roliga vapen. Miljöerna är också väldigt mäktiga. Spoiler start: Den mäktigaste upplevelsen jag fått hittils är när man står på en vinglig flotte utanför Manhattan (?) och slåss mot kraken. Den upplevelsen är helt fantastiskt mäktig. Spoiler slut.

Mm håller med det var insane. Dock sög de pågrund av att jag såg de innan jag körde spelet och såg de komma.. :(

BTW: På sidan finns de "Snabbåtkomst" där kan du lägga in SPOILER så de blir

så här

. Så du vet de.

 

Jag skulle verkligen rekommendera Fallout 3, för Fallout 3 levererar nåt verkligen unikt. Och gjorde RPG roliga igen (för mig). Och allt du kan uppleva och upptäcka är otroligt mycket. Jag trodde jag hade sätt de mesta, men sen senast igår använde jag ett fusk (har PC versionen av spelet) som gjorde att alla platser på kartan syntes och de var inte lite jag hare missat. Och direkt när jag klara ut huvud uppdraget och "spelet" så starta jag om, och valde ett nytt sätt att leva på.

 

Och online är väl Resistance 2 nice, men jag vill ha Killzone 2, deras multiplayer är bra, dock hade betat problem med lagg, men de lär nog inte vara i release version.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...