Hoppa till innehåll

Ny Dator


nickname

Rekommendera inlägg

Ett par vänner till mig fick riktigt hyffsade delar för ca 6000, men då var det bara CPU, Grafikkort, Ram och moderkort..

Om du har en hög budget och får en dyrare dator, så akta dig för HD4870 korten, de har någon funktion som får datorerna att krasha i vissa spel..

 

Tur att jag 'köpte' en i30 istället, Nvidia kort..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ett par vänner till mig fick riktigt hyffsade delar för ca 6000, men då var det bara CPU, Grafikkort, Ram och moderkort..

Om du har en hög budget och får en dyrare dator, så akta dig för HD4870 korten, de har någon funktion som får datorerna att krasha i vissa spel..

 

Tur att jag 'köpte' en i30 istället, Nvidia kort..

Låt mig gissa, Typ blackscreen när dom krashar?

 

Jag köpte en pc i delaar från komplett för 4000 klarar oblivion på högsta inställningar utan något lagg.

Redigerat av Parkour
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ett par vänner till mig fick riktigt hyffsade delar för ca 6000, men då var det bara CPU, Grafikkort, Ram och moderkort..

Om du har en hög budget och får en dyrare dator, så akta dig för HD4870 korten, de har någon funktion som får datorerna att krasha i vissa spel..

 

Tur att jag 'köpte' en i30 istället, Nvidia kort..

whut vad snackar du om? HD4870 korten har f*n grym prestanda.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

vilken dator är bäst på hela den sidan jag länkade?

Den dyraste kanske? dom har datorer för upp till 30,000 som jag antar att du inte tänker köpa för

 

 

mhm har du lässvårigheter? Om du klickar på länken så ser du datorer från 7000-12000kr inte 30,000kr.....

och då är min fråga vilken har bäst prestanda!

Redigerat av Hallrup
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

vilken dator är bäst på hela den sidan jag länkade?

Den dyraste kanske? dom har datorer för upp till 30,000 som jag antar att du inte tänker köpa för

 

 

mhm har du lässvårigheter? Om du klickar på länken så ser du datorer från 7000-12000kr inte 30,000kr.....

och då är min fråga vilken har bäst prestanda!

 

http://www.komplett.se/k/ci.aspx?sku=10208

 

mina läskunskaper noterade att du skrev "hela den sidan" och då antog jag att du menade hela komplett.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

vilken dator är bäst på hela den sidan jag länkade?

Den dyraste kanske? dom har datorer för upp till 30,000 som jag antar att du inte tänker köpa för

 

 

mhm har du lässvårigheter? Om du klickar på länken så ser du datorer från 7000-12000kr inte 30,000kr.....

och då är min fråga vilken har bäst prestanda!

 

http://www.komplett.se/k/ci.aspx?sku=10208

 

mina läskunskaper noterade att du skrev "hela den sidan" och då antog jag att du menade hela komplett.

 

 

Mina läskunskaper noterade att han skrev "hela den sidan"Jag Länkade""

 

Och det är tveklöst i30 då den kostar lika mycket som den andra dyraste fast utan tilbehör(Sen kan man ju alltid konfigurera den till en 35k dator om man vill)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

vilken dator är bäst på hela den sidan jag länkade?

Den dyraste kanske? dom har datorer för upp till 30,000 som jag antar att du inte tänker köpa för

 

 

mhm har du lässvårigheter? Om du klickar på länken så ser du datorer från 7000-12000kr inte 30,000kr.....

och då är min fråga vilken har bäst prestanda!

http://www.komplett.se/k/ci.aspx?sku=10208

 

mina läskunskaper noterade att du skrev "hela den sidan" och då antog jag att du menade hela komplett.

 

 

Mina läskunskaper noterade att han skrev "hela den sidan"Jag Länkade""

 

Och det är tveklöst i30 då den kostar lika mycket som den andra dyraste fast utan tilbehör(Sen kan man ju alltid konfigurera den till en 35k dator om man vill)

 

vi uppfattade det olika då, jag förstod det som att han menade hela komplett
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...