DiRtY Skrivet 1 Januari 2009 Rapport Skrivet 1 Januari 2009 Tja letar efter ett nytt wii spel. Har: wii fit och maiokart. Citera
Raffed Skrivet 1 Januari 2009 Rapport Skrivet 1 Januari 2009 Har du Wii Fit-brädan kan du nog använda den till Shaun White Snowboarding. Har dock bara kört det spelet till 360 så kan inte säga helt säkert om det är ett värt köp. Annars skulle jag rekommendera: Kompis/Gäng-spel: Super Smash Bros. Brawl Mario Party 8 Naruto: Clash Of A Ninja Revolution Singleplayer-spel: Super Mario Galaxy Metroid Prime 3 The Legend Of Zelda: Twilight Princess Citera
dark_master Skrivet 2 Januari 2009 Rapport Skrivet 2 Januari 2009 Animal crossing är kul, annars rekommenderar jag oxå SSBB, det är Wiis bästa spel (om du har kompisar att spela med!) Citera
Rullis Skrivet 3 Januari 2009 Rapport Skrivet 3 Januari 2009 Single player; Okami Guitar hero? Multi: Super Smash a typ, dem :P Citera
DiRtY Skrivet 3 Januari 2009 Författare Rapport Skrivet 3 Januari 2009 Single player; Okami Guitar hero? Multi: Super Smash a typ, dem :P har även guitar hero aerosmith men det suger, har wt te mitt 360 och 2:an te ps2 Citera
Bplay Skrivet 3 Januari 2009 Rapport Skrivet 3 Januari 2009 Jag tycker du ska köpa Super Mario Galaxy, det håller jag på och klarar just nu :) Är uppe i 64 * Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.