DiRtY Skrivet 1 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2009 Tja letar efter ett nytt wii spel. Har: wii fit och maiokart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ruthar Skrivet 1 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2009 Super mario galaxy är nice Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raffed Skrivet 1 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2009 Har du Wii Fit-brädan kan du nog använda den till Shaun White Snowboarding. Har dock bara kört det spelet till 360 så kan inte säga helt säkert om det är ett värt köp. Annars skulle jag rekommendera: Kompis/Gäng-spel: Super Smash Bros. Brawl Mario Party 8 Naruto: Clash Of A Ninja Revolution Singleplayer-spel: Super Mario Galaxy Metroid Prime 3 The Legend Of Zelda: Twilight Princess Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dark_master Skrivet 2 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2009 Animal crossing är kul, annars rekommenderar jag oxå SSBB, det är Wiis bästa spel (om du har kompisar att spela med!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 3 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2009 Single player; Okami Guitar hero? Multi: Super Smash a typ, dem :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaman67 Skrivet 3 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2009 Super Smash bros Brawl :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 3 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2009 Single player; Okami Guitar hero? Multi: Super Smash a typ, dem :P har även guitar hero aerosmith men det suger, har wt te mitt 360 och 2:an te ps2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 3 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2009 Jag tycker du ska köpa Super Mario Galaxy, det håller jag på och klarar just nu :) Är uppe i 64 * Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Payback Skrivet 7 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2009 Zelda: Twilight Princess Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 7 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2009 Boomblox :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XXL Skrivet 10 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2009 Super Smash Bros Brawl Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moldorm Skrivet 10 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2009 Brawl. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.