WASD Skrivet 1 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2009 Köp inte vista... jag har fått stått ut med det i ett år och jag känner verkligen glädje när min nya dator jag fått har XP Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 1 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2009 Köp inte vista... jag har fått stått ut med det i ett år och jag känner verkligen glädje när min nya dator jag fått har XPVad var det som var så dåligt då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 1 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2009 Köp inte vista... jag har fått stått ut med det i ett år och jag känner verkligen glädje när min nya dator jag fått har XPVad var det som var så dåligt då? allt, jag körde med 2GB ram så man kunde bara ha uppe 1 WoW, XP klarar 3 WoW med 2GB ram^^ och ofta så klarade vista knappt ett WoW, tog upp till en minut att alt-tabba till firefox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 1 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2009 Inte så jättekonstigt med tanke på din rig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 1 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2009 XP är iaf bättre, behövs inga argument Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst caru Skrivet 1 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2009 Jag tycker Vista är bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legolasswe Skrivet 1 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2009 (redigerat) XP är iaf bättre, behövs inga argumentNu har jag bestämt mig för att inte installera Vista,och jag tycker också Xp är bättre. Redigerat 1 Januari 2009 av Legolasswe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 1 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2009 XP är iaf bättre, behövs inga argumentNu har jag bestämt mig för att inte installera Vista,och jag tycker också Xp är bättre. mycket bra val, det tar dessutom ett tag att vänja sig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fality Skrivet 1 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2009 Ungefär 1-2 dagar. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 1 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2009 XP är iaf bättre, behövs inga argumentNej, det är det inte enligt mig, därför behöver du argument. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 1 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2009 Ungefär 1-2 dagar. :) mer, man hittar ingenting i kontrollpanelen etc. XP är iaf bättre, behövs inga argumentNej, det är det inte enligt mig, därför behöver du argument. i så fall är google mitt argument, sök på "vista is the best os ever" eller "vista owns" eller liknande, inga matchande resultat, sök på "vista sucks" och du får oändligt med resultat, jag hoppade till sida 22 för att kolla och det är fortfarande massa resultat med "vista sucks" som titel och om du vill ha mer detaljerad information så får du gå in och söka själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 1 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2009 XP är iaf bättre, behövs inga argument Nej, det är det inte enligt mig, därför behöver du argument. i så fall är google mitt argument, sök på "vista is the best os ever" eller "vista owns" eller liknande, inga matchande resultat, sök på "vista sucks" och du får oändligt med resultat, jag hoppade till sida 22 för att kolla och det är fortfarande massa resultat med "vista sucks" som titel och om du vill ha mer detaljerad information så får du gå in och söka själv. Det är samma sak när man söker på XP. Dessutom är det alltid såhär när det har lanserats ett nytt OS från Microsoft. Tror du inte att alla klagade när man skulle gå över till XP? Det är ändå ingen anledning till att Vista är dåligt, jag gissar på att du inte vet varför det skulle vara dåligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.