Rememberme Skrivet 5 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2009 ganska många faktiskt, här är en lista: Skate 2 (360) GH: Metallica (360) Mirriors Edge (Pc, visst har det inte kommit än till pc) Nhl 2010 (360) Fifa 2010 (360) Pro Evolution 2010 (360) Halo Wars (360) Tom Clancy's H.A.W.X (360) kommer nog inte köpa alla Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkspine Skrivet 5 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2009 ingen aning däremot hoppas jag att det kommer nåt fighting spel som dbz op eller Naruto Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shoobree Skrivet 5 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2009 Fifa 2010 (360) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 6 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2009 i ordning: diablo 3, postal 3, starcraft 2, duke nukem forever, bioshock 2, ghostbusters, mafia 2, overlord 2... =] får se hur många jag kommer att lira. blir kanske till o lira lite F.e.a.r 2 också om det blir mäktigt, ettan var rätt bra. om man tänker efter Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 6 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2009 duke nukem foreverOfta. Glömde ju förfan Diablo 3. Blizzard är sjukt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DubbelD Skrivet 6 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2009 Stoked & Skate 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 6 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2009 duke nukem foreverOfta. Glömde ju förfan Diablo 3. Blizzard är sjukt bra. jag har sett framemot det sen 2000 så då kan jag väll lika gärna göra det ett år till :] Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 6 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2009 duke nukem forever Ofta. Glömde ju förfan Diablo 3. Blizzard är sjukt bra. jag har sett framemot det sen 2000 så då kan jag väll lika gärna göra det ett år till :] Mm eller hur lol, det är över 10 år nu. Asså man hade seriöst blivit lite besviken om dom hade släppt det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Member Skrivet 6 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2009 Jag ser fram emot NBA 2K210 också. Det nya NBA spelet, alltså. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Symptom Skrivet 6 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2009 (redigerat) empire total war kanske blir fett med sverige som faction. annars ligger spelvärlden lite utanför mitt intresse just nu så vet inte vad som finns att förvänta sig riktigt. edit: varför skulle man bli besviken om de släppt nukem? wtff Redigerat 6 Januari 2009 av Symptom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 6 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2009 (redigerat) empire total war kanske blir fett med sverige som faction. annars ligger spelvärlden lite utanför mitt intresse just nu så vet inte vad som finns att förvänta sig riktigt. edit: varför skulle man bli besviken om de släppt nukem? wtff Det säger ju sig självt, det går ju inte att släppa Duke Nukem FOREVER, dessutom hade folk börjat använda "den som väntar på något gott-uttrycket" ännu mer. :< Redigerat 6 Januari 2009 av Aircondition Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 6 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2009 empire total war kanske blir fett med sverige som faction. annars ligger spelvärlden lite utanför mitt intresse just nu så vet inte vad som finns att förvänta sig riktigt. edit: varför skulle man bli besviken om de släppt nukem? wtff Det säger ju sig självt, det går ju inte att släppa Duke Nukem FOREVER, dessutom hade folk börjat använda "den som väntar på något gott-uttrycket" ännu mer. :< Skulle vara roligt om det blev ett B-spel som scorar typ 6/10 :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.