Hoppa till innehåll

My Mystery Ufo


360Xbox

Rekommendera inlägg

Jag har beställt en My mystery ufo från Hobbex.se

Kan f*n inte vänta tills jag kommer få den!

allt från hobbex har en levnadstid på 2 veckor..

och det är ett snöre som man inte ser där i vid. du har blivigt lurad grabben xD

 

ser ju 5ggr bättre ut att skaffa en

....

såklart jag vet att den inte svävar på riktigt O.o

Men vars leder snöret?

Och det står:

Normalt har du dina varor inom 2-4 arbetsdagar.

på deras sida, inte 2 veckor

Han sa levnadstid, inte leveranstid. Och vad är poängen med att köpa nå skräp som sitter i ett snöre för 199kr? O.o

tack! en som fatta och kan läsa vad jag skrev xD =D

ingen ide att köpa sån skit från hobbex, dom tar överpris på allt... så är det bara fejk.

 

ok det är ingen tråd ens :o det är massa små, små människor i det lilla planet som har små, små joysticks :D

 

Herregud -.-

Det är ju klart det är fejk! Ofta man skulle kunna köpa ett riktigt ufo för 200 spänn...

Och jag håller med om att detär dyrt att köpa den för 200 kr, men jag tycker det ser så coolt ut XD

 

Verkar som om man sätter en tunn tråd runt örat och styr.. den har såklart en viss flygfunktion så den inte hänger rakt nedanför huvudet.. men om man kollar videorna ser man att de alltid stiger lika snabbt som personen sträcker sig uppåt.

 

Läs comments.

kolla på 1:17 på filmen...

Jag tror den inte leder till örat, men jag håller med dej lite grann

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag läste på beskrivningen av en film att den hålls uppe av din statiska elektricitet du har i händerna, kan det vara så tro? Man har ju alltid minst en hand över/under när man svävar med dom.

jo, kanske faktiskt, dom håller alltid en hand över och en under...

Men jag har inte fått den än, den kommer på tisdag/onsdag

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nej det var på någon film han tog händerna bakom ryggen och ufot svävade ändå.

en tråd?...

 

Jag sa till Cooliz.Han sa att ufot hölls uppe av händernas statiska elektricitet, men eftersom en kille på filmen lät den sväva utan att ha händerna över eller under den så är det inte så.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nej det var på någon film han tog händerna bakom ryggen och ufot svävade ändå.

en tråd?...

 

Jag sa till Cooliz.Han sa att ufot hölls uppe av händernas statiska elektricitet, men eftersom en kille på filmen lät den sväva utan att ha händerna över eller under den så är det inte så.

 

Skiten sitter fast i ett snöre runt örat och därmed så går det att få den att sväva ändå. Men för att styra den så låter man tråden även gå mellan tummen och pekfingret. Notera att ju längre fram de sträcker ut handen desto närmare kommer tefatet. Lägg också märke till att det står kvar på samma plats i lusten när de inte använder handen eftersom det bara hänger i snöret som sitter fast vid örat.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nej det var på någon film han tog händerna bakom ryggen och ufot svävade ändå.

en tråd?...

 

Jag sa till Cooliz.Han sa att ufot hölls uppe av händernas statiska elektricitet, men eftersom en kille på filmen lät den sväva utan att ha händerna över eller under den så är det inte så.

 

Skiten sitter fast i ett snöre runt örat och därmed så går det att få den att sväva ändå. Men för att styra den så låter man tråden även gå mellan tummen och pekfingret. Notera att ju längre fram de sträcker ut handen desto närmare kommer tefatet. Lägg också märke till att det står kvar på samma plats i lusten när de inte använder handen eftersom det bara hänger i snöret som sitter fast vid örat.

 

Har du prövat den?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag fick hem den idag :)

Det är en tråd som leder från ufot till örat.

Man ska bara snurra igång den på ett bord sen ena handen ska man ha ovanför och styra den med att ha tråden mellan tummen och pekfingret...

 

Många som man visar det för säger:

"Asså, det är ju ett snöre som leder till handen!"

Men det är de inte ^_^

För då lägger man ju händerna bakom ryggen så ser dom ut så hör O_O

 

Man får med några trådar med häfftmassa längst ut på varje, trådarna går sönder lätt men man behöver bara ta fiskelina och häfftmassa och då är det osm en man får med.

 

Det är ganska svårt att styra den, men jag kan snurra igång den och sånt man gör i början.

 

Jag tyckte det va värt pengarna :D

Redigerat av 360Xbox
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...