Legolasswe Skrivet 6 Januari 2009 Författare Rapport Skrivet 6 Januari 2009 Jag hittade på Google. Citera
MentalogisT Skrivet 6 Januari 2009 Rapport Skrivet 6 Januari 2009 Ladda ner Wegame istället, man kan filma hur länge som helst till vilket spel som helst. Citera
Legolasswe Skrivet 6 Januari 2009 Författare Rapport Skrivet 6 Januari 2009 (redigerat) Okej,jag prövar den också. EDIT:Den verkar jättebra. :) EDIT2:Nu är det så att Wegame inte spelar in någonting,och jag kan inte ens ta screenshots.-.- Redigerat 6 Januari 2009 av Legolasswe Citera
Garone Skrivet 6 Januari 2009 Rapport Skrivet 6 Januari 2009 Okej,jag prövar den också. EDIT:Den verkar jättebra. :) EDIT2:Nu är det så att Wegame inte spelar in någonting,och jag kan inte ens ta screenshots.-.- Du måste logga in. Citera
Legolasswe Skrivet 6 Januari 2009 Författare Rapport Skrivet 6 Januari 2009 Jag har loggat in. Citera
zaiiko Skrivet 17 Januari 2009 Rapport Skrivet 17 Januari 2009 När jag spelar in med Fraps blir filmerna bara runt 27-30 sek,hur ska man kunna lösa det? MINA FILMER blir inte det :o och jag har inte full version :o och jag fick det från www.fraps.com Citera
msa Skrivet 18 Januari 2009 Rapport Skrivet 18 Januari 2009 När jag skriver in ett användarnamn på registrationen kommer det här upp i en liten bubbla: Usernames must be made of only lower-case letters and numbers. Vad är det för något fel? du får inte använda specialtecken lr mellanrum. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.