t00ncheat Skrivet 2 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2009 Hej jag har bluetooth på datan men jag har inte lyckats klura ut hur man får det att funka. så nu undrar jag hur man ska göra har vista. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shoobree Skrivet 2 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2009 Ööhhh.. Läs manualen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 2 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2009 det är inte svårt att få en bluetooth att synka med mobilen... sätt i den och installera så gör kopplar du upp dig till den >_> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 2 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2009 Se till att datorns bluetooth är på och synlig och använd din mobil och sök ny enhet eller tvärt om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
t00ncheat Skrivet 3 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2009 Hittar inte var bluetooth är på datorn. Har gått in på kontroll panelen och sökt men jag hittar det inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 3 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2009 Har du installerat drivrutiner för bluetooth då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 3 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2009 högerklicka det du ska skicka och välj skicka till->bluetoothenhet då kommer det upp så att du kan söka efter enheter o sen väljer du din mobil och inget lösenord o trycker på skicka Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
t00ncheat Skrivet 3 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2009 när jag klickar på skicka på en fil så kommer det inte upp nå bluetooth grej? bara några andra epos tmottagare och skicka till skrvbord och lite andra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Justfiwi Skrivet 3 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2009 när jag klickar på skicka på en fil så kommer det inte upp nå bluetooth grej? bara några andra epos tmottagare och skicka till skrvbord och lite andra.Säker på att du har Blåtand då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Racoon14 Skrivet 4 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2009 Som Justfiwi sa: Då har du inte bluetooth direkt på datan, men man kan köpa adaptrar för en hundring typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
t00ncheat Skrivet 4 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2009 Okej Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 4 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2009 t00ncheat. Jag vill bara försäkra mig om ditt ok. Du har alltså inte köpt till någon bluetooth enhet till datorn, något som ser ut som ett USB-minne? Har du inte gjort det och behöver köpa en. Tänk då på om det finns drivrutiner till 64-bit Windows. För du kommer troligtvis att gå över till 64-bit operativsystem om du inte redan har det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.