Gäst hejhejhej Skrivet 4 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2009 för att det är oftast inte så normalt att ha saker gemensamt med en som e mkt yngre än en själv :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst caru Skrivet 7 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2009 Snackar ni om kompis nu eller sängen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NuTc4sE Skrivet 7 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2009 en av mina 2 bästa kompisar e blev 15 för nåra dar sedan, jag blir bara 13 i år, du för väl f*n va med vem du vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst hejhejhej Skrivet 7 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2009 ja man får vara med p9 or också men folk kommer antagligen prata skit om en och sånt :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 8 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2009 ja man får vara med p9 or också men folk kommer antagligen prata skit om en och sånt :P Skit samma vad andra tycker eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst hejhejhej Skrivet 9 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2009 till en viss gräns Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 10 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2009 jag kan erkänna att jag är mest med P11 och P12, har också kompisar som är i 17årsåldern.. men ni som inte visste om jag menade kärlekspartner eller kompis så menar jag givetvis kompis Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 10 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2009 jag har kompisar som är mycket äldre än mig, och mycket yngre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst hejhejhej Skrivet 10 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2009 jag kan erkänna att jag är mest med P11 och P12, har också kompisar som är i 17årsåldern.. men ni som inte visste om jag menade kärlekspartner eller kompis så menar jag givetvis kompis det är ju inte så jätte stor åldersskillnad men en i min klass umgås med sin lillebrors kompisar och dom e typ p8 or och sånt och det tkr jag e ganska wierd men ''man får ju va med vilka man vill'' :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 14 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2009 Är med 95or,94or och 92or för det mesta 8-| Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 14 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2009 Bara en fråga, vad gör man med p10or? Pokemon är ju på g då och, tja... ofta man har sådana intresses fortfarande :P? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xantanos Skrivet 15 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2009 alltså, det är ju upp till en själv vad man tycker, de flesta har ju kompisar som är ett år äldre eller yngre än en själv. det är ju helt naturligt. så ge f*n i vad andra tycker om det och gör vad du sjlv tycker ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.