Viruz256 Skrivet 2 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2009 Jag undrar vad som styr hur många stjärnor men får när man klarar av en låt, för på någon låt har jag klarat 90% och fått 5 stjärnor, men på Metal heavey lady(m.f) så klarar jag 94% men får bara 3... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 2 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2009 Multipliern styr vad jag vet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 2 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2009 En viss poäng för 3,4,5 stjärnor. finns en sida på det vettja, bara googla om du vill ha de :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 3 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2009 Poänggränserna finns säkert på Scorehero, kolla där. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fality Skrivet 6 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2009 http://www.scorehero.com/forum/viewtopic.php?t=18573 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 7 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2009 Tack så mycket, även om man inte får så stor hjälp av de... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 8 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2009 Vadå inte får stor hjälp? Står ju allt man behöver veta. Jo mer score, ju mer stjärnor. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg