Gäst Member Skrivet 4 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2009 Jag förtjänar genom att städa i huset, diska eller göra något snällt för mina föräldrar. Sedan sommarjobbar jag ibland också, och där tjänar jag en summa med pengar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 4 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2009 Tagit studieledigt & jobbar. Får in en ganska stabil inkomst på ca 10.000 efter skatt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legolasswe Skrivet 4 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2009 Får 200 i månaden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
asabrasa Skrivet 4 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2009 när jag jobbar tjänar jag cirka 15000 i månaden efter skatt. när jag är i skolan är det bra runt 6000 plus 1000 i student bidrag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 4 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2009 veckopeng hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikaman Skrivet 5 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2009 lyllo er som klara av att vara ute o sommarjobba o sånt, själv har jag panikångest och har en rädsla för att gå ut :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 5 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2009 Får 400 spänn i månaden till mitt VISA kort. Öh, man får väl inte ha VISA kort förränn man är 16 år? Innan får man väl bara ha Maestro? Sa de på banken iaf. Har för mig att det är maestro fram tills 18? Nej, min brorsa har Visa, och han är 16. Fast det kanske är olika på olika banker. Då har han ett Visa ung, på kortet står det bara Visa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 5 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2009 när jag jobbar tjänar jag cirka 15000 i månaden efter skatt. när jag är i skolan är det bra runt 6000 plus 1000 i student bidrag. Du vet att antingen jobbar du på heltid eller går i skolan på heltid? "Man kan inte äta kakan och ändå ha den kvar" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shoobree Skrivet 5 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2009 Han kanske menar Visa Electron? Yupp, precis. Visa Electron. Kul att jag kan köpa spel från steam med den där kortet^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ihabba123 Skrivet 5 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2009 Min pappa och mamma tjänar ungefär 70.000 per månad. Det låter mycket men när dom måste betala räkningarna så är det inte så mycket kvar :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 5 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2009 Min pappa och mamma tjänar ungefär 70.000 per månad. Det låter mycket men när dom måste betala räkningarna så är det inte så mycket kvar :( 70.000 är mycket pengar.Överkonsumenter kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrTast Skrivet 5 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2009 Min pappa och mamma tjänar ungefär 70.000 per månad. Det låter mycket men när dom måste betala räkningarna så är det inte så mycket kvar :( 70.000 är mycket pengar.Överkonsumenter kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.