Gm4n Skrivet 3 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2009 Tja! :D Hur många är det som lirar left4dead här på fuska? Vi borde ha någon typ ut av Left4Dead kväll någon dag :P Någon som är med på det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 3 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2009 Flyttar till rätt forum. Att skriva vad du hade tänkt dig att man skulle spela vore nog bra (Campain eller Versus mode). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gm4n Skrivet 3 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2009 Beror på hur många som är med på det, Om det e flera så blir nog Versus mode bäst :) Eller så kan man dela upp det i flera campaign grupper. Men som sagt beror på hur många vi blir i sånna fall. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 3 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2009 Jo, jag spelar L4D. Jag är med. Ålder på dig Gm4n? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gm4n Skrivet 3 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2009 (redigerat) Härligt :P 15 sj då? Redigerat 3 Januari 2009 av Gm4n Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 3 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2009 Härligt :P 15 sj då?Min ålder står vid mitt namn :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gm4n Skrivet 3 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2009 (redigerat) Härligt :P 15 sj då?Min ålder står vid mitt namn :P Aha 19:P Bara 4 år äldre än mig då :lol: Men nu har vi 3 än så länge om du skulle va med Nafrali?:P Redigerat 3 Januari 2009 av Gm4n Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 3 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2009 Skulle gärna hänga på, men min dator är på reparation just nu. Tror det går att lira L4D på den här datorn men det är ganska så laggigt + opålitligt internet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gm4n Skrivet 4 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2009 Okej , vi kan spela igen sen när du får tebax din dator, om du inte får tebax den innan så klart :P Någon mer som vill vara med? Föresten säg era steamaccname xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 4 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2009 eternal_fate eller vault n00b Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 4 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2009 ELF Står lite längre ner :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 6 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2009 Min dator är tillbaka nu. Btw, TheDarkElf jag provade att adda dig men när jag addade 'ELF' så blev det någon skum snubbe som inte varit online på ett år. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg