Gäst Mindtwistah Skrivet 6 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2009 umm, jag antar att jag kan vara med :> Mitt Steam acc namn är Mindtwistah93 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gm4n Skrivet 6 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2009 Härligt, Ja samma här när jag addade dig ELF det stod att du inte varit inne på över ett år :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 6 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2009 När ska vi ha den här kvällen då? Vi är ju 4 nu, vilket är nog till en kampanj. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
htf456345 Skrivet 6 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2009 Steam : DANNE_HV :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gm4n Skrivet 7 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2009 När ska vi ha den här kvällen då? Vi är ju 4 nu, vilket är nog till en kampanj. Ska vänta lite till och försöka få några fler att hänga på så kan man köra versus lr 2 campaign ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 7 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2009 Hahahahha. Testa att adda thewhiteelf på Steam istället för ELF. Jag blandar alltid ihop profilnamnet med inloggningsnamnet. Något gjorde så att jag inte kunde ha samma inloggningsnamn och profilnamn. Lite störande bug hos Steam. Dom borde ha haft så att när man reggar sig hos steam så får man inte välja annat inloggningsnamn/profilnamn om man redan har det andra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gm4n Skrivet 7 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2009 Så där ja :D Vi är fem nu om vi får tag på 3 personer till så kan vi dela upp oss i 2 kampanjer, annars kör vi versus. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gm4n Skrivet 13 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2009 Ledsen för dubbelinlägg nu, men jag tror att jag kan få med 2 polare, så när kan folket och när passar det bäst? :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 15 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2009 (redigerat) Passar bäst när som helst... Redigerat 15 Januari 2009 av ELF Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gm4n Skrivet 18 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2009 Okej men ska vi lira till helgen då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 18 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2009 Helgen är slut om 45 minuter... men ta någon dag nästa vecka. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 19 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2009 Ska på Hockey på Lördag, så helst fredag kväll. :/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg