GTAeBra Skrivet 3 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2009 Hej. Undrar om det finns nåt spel till data dör man kör bil med karriär. Och sånt. Verkligt spel. Som sega rally och gran turismo. Men gran turismo verkar inte finnas till data :( och sega rally verkar vara utan karriär. tips och länka till nåt kul bil spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Denisb Skrivet 3 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2009 Hej. Undrar om det finns nåt spel till data dör man kör bil med karriär. Och sånt. Verkligt spel. Som sega rally och gran turismo. Men gran turismo verkar inte finnas till data :( och sega rally verkar vara utan karriär. tips och länka till nåt kul bil spel. OMG SEGA RALLY ÄR ETT VANLIGT RACING SPEL. okej förlåt för det där uppe men nej det finns inga såna spela som jag vet ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GTAeBra Skrivet 3 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2009 ja, jag vet det. jag skrev ju att det verkade vara utan karriär då är det vanligt RALLY spel. det är väl bara rally? du vet solberg, loeb, raiskalösi typ. eller är det gat racing också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 3 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2009 Need For Speed, kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 3 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2009 Taxi-spelen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HaSsE93 Skrivet 3 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2009 Racedriver Grid har karriär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 4 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2009 Racedriver Grid har karriär. Det spelet äger, hur bra som helst. Fixa Grid :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GTAeBra Skrivet 4 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2009 okej :) tack den som sa need for speed, jag vill ha ett relativt VERKLIGT spel. nfs är dåligt. Bilarna får ju inte en spricka eller repa i lacken eller nånting när man brasar in i sargen. Finns det inget f1 spel? formel 1 spel. Finns ju ett till ps3 vet jag som är fett kul. Men hittar inte till data. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 4 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2009 okej :) tack den som sa need for speed, jag vill ha ett relativt VERKLIGT spel. nfs är dåligt. Bilarna får ju inte en spricka eller repa i lacken eller nånting när man brasar in i sargen. Finns det inget f1 spel? formel 1 spel. Finns ju ett till ps3 vet jag som är fett kul. Men hittar inte till data. Nåt Colin McRae då? Det är ju dessutom rally. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jagekung Skrivet 4 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2009 okej :) tack den som sa need for speed, jag vill ha ett relativt VERKLIGT spel. nfs är dåligt. Bilarna får ju inte en spricka eller repa i lacken eller nånting när man brasar in i sargen. Finns det inget f1 spel? formel 1 spel. Finns ju ett till ps3 vet jag som är fett kul. Men hittar inte till data. Nåt Colin McRae då? Det är ju dessutom rally. Project Torque är ett grymt kul drifting spel med bra grafik och sen så äre gratis att ladda ner Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.