JackBoi Skrivet 5 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2009 Dödar saker i Prototype =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 5 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2009 Pwnar i cod4, som alltid Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aerox02 Skrivet 5 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2009 Dödar terrorister i CoD 4 :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 5 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2009 Story Mode i Far Cry 2 och lite Free-Roam i Prototype och Gta 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 5 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2009 Varvade Street Fighter IV som Bison och låste upp Rose. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 5 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2009 Är det någon som tycker jag bör göra en likadan tråd i Allmänt? Så att folk som spelar på andra format än 360 också kan dela med sig om vad de gör i spelvärlden? :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aerox02 Skrivet 5 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2009 Är det någon som tycker jag bör göra en likadan tråd i Allmänt? Så att folk som spelar på andra format än 360 också kan dela med sig om vad de gör i spelvärlden? :)Ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 5 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2009 Är det någon som tycker jag bör göra en likadan tråd i Allmänt? Så att folk som spelar på andra format än 360 också kan dela med sig om vad de gör i spelvärlden? :) Fråga om den kan bli flyttad till allmänt istället? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 5 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2009 Blir ägd i cod4, som är ännu vanligare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 5 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2009 Är det någon som tycker jag bör göra en likadan tråd i Allmänt? Så att folk som spelar på andra format än 360 också kan dela med sig om vad de gör i spelvärlden? :) Fråga om den kan bli flyttad till allmänt istället? Sant! Ska göras. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 6 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2009 Är tidig med att skära sönder nazister idag på Velvet Assassin... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 6 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2009 Totalmashar allt i RE5 med min Infinite Ammo-M500 (magnum). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.