prophet Skrivet 7 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2009 Lirar igenom Fallout 3 Vilken quest är du på? Galaxy Radio News tror jag den hette, ska hämta nån parabolantenn eller nått sånt från ett museum och sätta upp den på ett ställe. Underbart, jag är så avundsjuk. Jag vill kunna ta bort alla mina minnen jag har från spelet och spela igenom det igen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 7 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2009 Ska äga några arslen på TF2 nu ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
williamren Skrivet 7 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2009 Lirar igenom Fallout 3 Vilken quest är du på? Galaxy Radio News tror jag den hette, ska hämta nån parabolantenn eller nått sånt från ett museum och sätta upp den på ett ställe. Underbart, jag är så avundsjuk. Jag vill kunna ta bort alla mina minnen jag har från spelet och spela igenom det igen... Det vill jag göra med många spel... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 7 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2009 Avinstallera det och installera igen (?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst MacGyver Skrivet 7 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2009 Dödar dåliga OP-noskill-snipefags i TF2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 7 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2009 Avinstallera det och installera igen (?) De ville ta bort alla minnen de hade från spelet så att de skulle kunna få en helt ny spelupplevelse. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 7 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2009 Lirar RoL Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 7 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2009 Påbörjade Crysis nyss...det var fan INTE kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 7 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2009 Någon som har lust att köra lite pl på TF2? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 7 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2009 Kör RoN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 7 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2009 Påbörjade Crysis nyss...det var fan INTE kul Hurså? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 7 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2009 Påbörjade Crysis nyss...det var fan INTE kul Hurså? Gav spelet en andra chans nu, visst det var lite underhållande med dräktfunktionerna och storyn är väll sådär. Men jag känner inte att "Shit jag måste spela mer!". Och vad är det med all hype över grafiken? Jag kör på high och det är då inget speciellt med grafiken. Det enda jag som jag tyckte var riktigt snyggt gjort var vattnet. Hela konceptet med att man är på en ö full med snubbar som vill döda en och några stora prylar som även dom vill döda en känns ju som Lost all over again Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.