The Moose Skrivet 9 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2009 Bara timesplitters 2, skaffar självklart The legend of zelda: wind waker om jag hittar det (= TS 2 är dock grymt kul. Hade det till Xbox. Har dock ej testat 3:an. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 9 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2009 Spelar Wow Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 9 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2009 Bara timesplitters 2, skaffar självklart The legend of zelda: wind waker om jag hittar det (= TS 2 är dock grymt kul. Hade det till Xbox. Har dock ej testat 3:an. 3:an är kul, men det är inte riktigt samma spelkänsla som på 2:an. 2:an är ju riktigt grymt, det är ju fan spelhistoria ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jiyu Skrivet 9 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2009 Battle Factory på Pokémon Platinum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 9 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2009 Kör Naruto:Ultimate ninja 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 9 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2009 Lirade precis ut Fallout 3, slutet var ju helt värdelöst :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 9 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2009 Lirade precis ut Fallout 3, slutet var ju helt värdelöst :S Ladda ner Broken Steel då. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 9 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2009 Nån som har lust att möta mig på GH3 - PS3? :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 9 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2009 Spelar RoL Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 9 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2009 Försöker göra mål på en cykelspark i FIFA 09 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 9 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2009 försöker att hitta en tjej sneasel så att jag kan fixa en bra Weawile Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legolasswe Skrivet 9 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2009 (redigerat) Kör GTA Vice City med en mod som heter GTA Long Night.Se bild under.Zombierna pratar som vanliga människor,de är irreterande när de springer flera tusen efter en :S. Det är i alla fall kul att köra motorsågen igenom dem alla :lol: Redigerat 11 Augusti 2009 av Legolasswe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.