Fruktnystan Skrivet 4 Oktober 2009 Rapport Skrivet 4 Oktober 2009 Klarade nyss de sista låtarna på Expert Vocals i Rock Band (ettan). Ni fattar inte hur mycket skill det kräver. Så så, gratulera mig nu. :D (hatar officiellt Reptilia nu, förresten) Citera
Gäst Adolfus Skrivet 4 Oktober 2009 Rapport Skrivet 4 Oktober 2009 Uppgraderade precis min Minerva X i SRWAP. Citera
360Xbox Skrivet 4 Oktober 2009 Rapport Skrivet 4 Oktober 2009 Ska spela igenom CoD WaW på veteran och få lite achievements. Citera
Fruktnystan Skrivet 5 Oktober 2009 Rapport Skrivet 5 Oktober 2009 Ska spela igenom CoD WaW på veteran och få lite achievements. I wish you luck. Har hört att det är det svåraste CoD på Veteran. :/ Och det säger inte direkt lite. Citera
Animal Skrivet 5 Oktober 2009 Rapport Skrivet 5 Oktober 2009 Klarade just ut GTA San Andreas =D Downloading GTA IV atm! =D :rolleyes: Citera
360Xbox Skrivet 5 Oktober 2009 Rapport Skrivet 5 Oktober 2009 Ska spela igenom CoD WaW på veteran och få lite achievements. I wish you luck. Har hört att det är det svåraste CoD på Veteran. :/ Och det säger inte direkt lite. Tycker det då är mycket enklare än Cod 4 på veteran.Har klarat 3 banor hitils :D Citera
The Moose Skrivet 5 Oktober 2009 Författare Rapport Skrivet 5 Oktober 2009 Slaktar Brutes i ODST. Citera
Kuddie Skrivet 5 Oktober 2009 Rapport Skrivet 5 Oktober 2009 Spelar Garrys Mod ( Stranded Gamemode ) Citera
eeewwhh Skrivet 6 Oktober 2009 Rapport Skrivet 6 Oktober 2009 Klarade nyss de sista låtarna på Expert Vocals i Rock Band (ettan). Ni fattar inte hur mycket skill det kräver. Så så, gratulera mig nu. :D (hatar officiellt Reptilia nu, förresten) grattis :D:D:D Slöar i wow. Citera
JosJuice Skrivet 6 Oktober 2009 Rapport Skrivet 6 Oktober 2009 Körde lite The Beatles: Rock Band, och kom upp till sjätte plats på Wii Leaderboard för Yellow Submarine (gitarr) med 105 096 poäng. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.