Darkdevil Skrivet 19 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2010 Lirar Mass Effect, riktigt bra spel måste jag säga. Väntar spänt på tvåan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 19 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2010 ska möta 3 level 1 och 1 53a i MW2 B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 19 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2010 För någon vecka sedan köpte jag hem House Of The Dead Overkill. Riktigt kul spel ljusspistolsspel som däremot inte varar särskilt länge. Spelet består av ett x antal banor som är ca 15-20 min långa, man har oändligt med liv och eftersom styrningen är automatisk är det kanske heller inte så konstigt att man klarar det snabbt. http://wiimedia.ign.com/wii/image/article/899/899925/the-house-of-the-dead-overkill-20080818065613696_640w.jpg wiimedia.ign.com Spelet är definitivt värt att varva och testa dom olika vapnen som Overkill bjuder på. Spelets story är ganska utflippad, man spelar som två agenter som konstant driver på varandra med dynga trots att dom är partners. House Of the Dead Overkill känns som en slags parodi...på sig själv. Men det är ändå fortfarande kul, både storyn och gameplayet! En av mina favoritsysslor på nätet är att sitta framför tradera och titta efter, gamla, oftast begagnade och billiga spel. Jag har kommit över ett par idag jag tycker verkar intressanta. Vexx till Gamecube. Jag har ingen aning om hur bra spelet är, men tanken att jag kan mysa ner med det en helgkväll och slasha upp gulliga fiender Wolverine-style är ganska lockande. Vad tror ni? http://www.armchairempire.com/images/Reviews/XBox/vexx/vexx-2.jpg over 'n out! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
evokia Skrivet 19 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2010 håller på och ladda ner demot till ett spel som heter vings of prey. kommer uppdatera min post senare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 20 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2010 mossar noobs i wc3 och kastar gubbar i black and white 2! LoL Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 20 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2010 Skall spela demot till Penumbra: Black Plague Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 20 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2010 Fick mitt CoD4 till 360 idag, så jag har lirat det :), är på 3:dje uppdraget (tror jag). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 20 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2010 Köpte TF2 igår, lirar det på fullt just nu :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 20 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2010 Köpte TF2 igår, lirar det på fullt just nu :PTF2<3 Får achivements i CoD4 :D. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Noodles Skrivet 20 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2010 Försöker få PRO på alla Perks i Modern Warfare 2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 22 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2010 Lirar Mass effect 2. Gillade du den första så kommer du gilla den här också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 22 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2010 Startade precis Mass effect 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.